xCMS Hosting

Upravljanje in optimizacija storitev spletnega gostovanja, xCMS gostovanje

Upravljen spletni gostovanje
Upravljen spletni gostovanje
Vsebina

I. Kaj je upravljano gostovanje?
II. Upravljano gostovanje vs Standardno gostovanje
III. Ali potrebujete upravljano gostovanje?
IV. Kaj razlikuje Hostico od drugih ponudnikov upravljanega gostovanja?
V. Prenos aplikacije
VI. Preverjanje celovitosti
VII. Test obremenitve
VIII. Analiza varnosti
IX. Analiza in optimizacija prednje strani
X. Analiza aktivnih tem/razširitev
XI. Analiza in optimizacija baze podatkov
XII. Optimizacija aplikacije
XIII. Povezovanje povezanih storitev
XIV. Povezovanje spletne strani CDN
XV. Nadzor delovanja
XVI. Preverjanje zmogljivosti
XVII. Analiza Celovitosti/Varnosti
XVIII. Upravljanje

I. Kaj je upravljano gostovanje?

Pridobitev gostujočega paketa in namestitev aplikacije nista več težki nalogi ali nalogama, ki zahtevata visoko raven znanja.

Pole vidnih in otiplivih vidikov, s katerimi se ukvarja lastnik spletne strani, kot so vsebina spletne strani, trženje, grafični vmesnik, družbena omrežja itd., je treba upoštevati tudi tehnične vidike aplikacije, kot so varnost, optimizacija, posodobitve, spremljanje itd.
Tako vidni del za stranke/lastnike (frontend) kot tudi backend zahtevata neposredno, aktivno in dosledno sodelovanje za pravilno delovanje. To sodelovanje zahteva čas, energijo in vire, tudi če ima nekdo ustrezno znanje za opravljanje teh nalog.

Upravljano gostovanje vključuje prevzem teh odgovornosti, zagotavljanje tako pravilnega delovanja gostiteljskih storitev kot tudi pravilnega delovanja aplikacije odjemalca.

II. Upravljano gostovanje vs Standardno gostovanje

Pri standardnem gostovanju boste imeli koristi od prostora, ki ga zagotavlja kupljeni paket gostovanja, in virov, dodeljenih temu. Naloga namestitve in upravljanja aplikacije je odgovornost stranke.
V primeru upravljanega gostovanja odgovornost za zaščito, optimizacijo, posodabljanje in spremljanje aplikacije/spletne strani prevzame ponudnik gostovanja, ki prevzame kompleksnost upravljanja aplikacije, kar stranki omogoča svobodo in mir, ki sta potrebna za osredotočanje na ustvarjanje edinstvene digitalne izkušnje.

III. Potrebujete upravljano gostovanje?

Priporočljivo je izbrati upravljano gostovanje, če:

  • nimate potrebnega znanja za upravljanje z aplikacijo/spletno stranjo
  • nimate potrebnega časa za upravljanje aplikacije/spletne strani
  • ne morete privoščiti, da bi bila spletna stran ogrožena zaradi neposodobljenosti/nevarnosti
  • ne želite izgubiti obiskovalcev/strank zaradi počasi nalagalne spletne strani

IV. S čim se Hostico razlikuje od drugih ponudnikov upravljanega gostovanja ?

Čeprav obstajajo podjetja, ki ponujajo paketov gostovanja, ki v svojih naslovih vsebujejo imena določenih aplikacij, ne vključujejo upravljanja teh aplikacij.
Upravljana storitev gostovanja je dodatna storitev k tistim, ki jih že ponuja Hostico, zato razlogi, prikazani tukaj, veljajo tudi za to storitev.

Hitrost, zanesljivost, zmogljivost in podpora, ki jo nudimo, so razlogi za selitev vaše strani na Hostico.

Pri izvedbi upravljane gostiteljske storitve, poleg optimizacij, opravljenih na aplikaciji, nudimo tudi sosednje rešitve na ravni strežnika, kot so Memcached, Redis, ElasticSearch, Nginx.
Te bodo odpravile del pritiska na aplikacijo in izboljšale njeno zmogljivost.

Storitve, ki jih nudimo v okviru paketa upravljanega gostovanja, poleg koristi, ki jih implicitno zagotavlja paket gostovanja Hostico, so:

V. Prenos aplikacije

Brezplačna storitev, ki je na voljo za vse Hostico račune za gostovanje:

  • prenos datotek in podatkovnih baz
  • ponovno konfiguriranje aplikacije, da deluje na naših strežnikih
  • prenos poštnih predalov skupaj z njihovo vsebino

VI. Preverjanje celovitosti

Pred izvedbo kakršnih koli operacij bomo preverili integriteto aplikacije. Če je ogrožena, so vsi nadaljnji testi nepomembni, zato se bomo najprej osredotočili na obnovo integritete aplikacije.
Skandiramo datoteke/bazo podatkov za morebitne poškodovane/okužene datoteke in/ali nezaželene vnose.

VII. Testiranje obremenitve

Preverili bomo približno število sočasnih povezav, ki jih aplikacija podpira s dodeljenimi viri pred in po optimizaciji.

VIII. Analiza varnosti

Obstaja poskus identificiranja varnostnih težav in potencialnih ranljivosti, ki bi lahko privedle do ogrožanja spletnega mesta. Nato se izvajajo varnostni ukrepi za krepitev aplikacije.
Preverjanje ranljivosti aplikacije, razširitev in nameščenih tem.
Preverjanje spletnega mesta v zunanjih bazah podatkov glede njegovega stanja in ugleda.

IX. Analiza in optimizacija frontend

Preverjanje optimizacije sprednjega dela aplikacije/spletne strani v skladu s standardi, ki jih določa Google/Yslow, in optimizacija, oziroma usklajevanje aplikacije s temi standardi, da se doseže krajši čas nalaganja.

X. Analiza aktivnih tem/razširitev

Preverjanje njihovega delovanja, nivoja obremenitve, morebitnih nezdružljivosti, ranljivosti itd.

XI. Analiza in optimizacija baze podatkov

Preverja se raven obremenitve baze podatkov z bistvenimi informacijami, shranjenimi za vsako posamezno aplikacijo, kot tudi SQL poizvedbe, ki jih izvaja aplikacija, da bi optimizirali ustrezne SQL tabele.

XII. Optimizacija aplikacije

Izvajanje ukrepov, usmerjenih v zmanjšanje porabe virov aplikacije, ne da bi to vplivalo na njeno pravilno delovanje.

XIII. Povezovanje povezanih storitev

Glede na uporabljeno aplikacijo in ukrepe, ki jih je treba sprejeti za boljšo zmogljivost, bo povezana s storitvami, nameščenimi na strežniku, da bi prevzela del porabe virov, ki jih ustvari aplikacija, in zmanjšala njen čas odziva.

XIV. Povezovanje spletne strani CDN

Za izboljšanje hitrosti nalaganja spletne strani iz različnih lokacij po svetu povezujemo spletno stran z globalno CDN omrežjem, da zagotovimo kar najhitrejšo hitrost nalaganja. Pravilno konfiguriran CDN lahko tudi zaščiti spletne strani pred DDOS (Distribuiranimi napadi zavrnitve storitve), kar zmanjšuje njihov vpliv na delovanje projektov.

XV. Nadzor delovanja

Redno preverjamo delovanje spletne strani, kar pomeni, da je naš odzivni čas skoraj takojšen za morebitne izpade, ki se lahko pojavijo. Ekipa Hostico je takoj obveščena o prekinitvi, preverjanje in odpravljanje vzroka prekinitve pa se začne takoj, ko je to mogoče.

XVI. Preverjanje uspešnosti

Analiziramo delovanje spletne strani, da prepoznamo morebitne nepredvidene situacije, jih izboljšamo ter izvedemo nove razpoložljive metode za izboljšanje funkcionalnosti.

XVI. Analiza Celovitosti/Varnosti

Skandiramo datoteke/bazo podatkov za morebitne poškodovane/inficirane datoteke in/ali nezaželene zapise.
Varnostno skeniranje za prepoznavanje morebitnih ranljivosti, ki se lahko pojavijo kot posledica posodobitve ali namestitve/odstranitve razširitve/teme.

Preverjanje ranljivosti aplikacije, nameščene razširitve in teme.

Preverjanje spletne strani v zunanjih bazah podatkov glede njenega statusa in ugleda.

XVIII. Upravljanje

Namestitev/odstranitev/konfiguracija razširitev/tem.

Te storitve so na voljo za aplikacije oz. CMS-je, kot so WordPress, Woocommerce, Prestashop, OpenCart, Joomla, Virtuemart in Drupal.
Storitev ni na voljo za aplikacije oz. CMS-je, katerih osnovna funkcionalnost ali razširitve prek različnih razširitev omogočajo ustvarjanje več spletnih mest / trgovin (multisite / multistore)