Pogoji in določila

Pogoji in določila uporabe

Awesome Projects LLC
Awesome Projects LLC
Vsebina

I. Splošno
II. Pogodba
III. Uporabnost
IV. Finančno
V. Domene
VI. Odgovornost
VII. Integriteta podatkov
VIII. Podpora / Pomoč
IX. Pravila načrta RESELLER / načrta VPS
X. Politika vsebine
XI. Politika uporabe
XII. Viri
XIII. Veljavnost

I. Splošno

Uporaba besede "Hostico" v teh pogojih in določilih identificira podjetje S.C. Awesome Projects S.R.L., ki se nahaja v Maramureșu, Sighetu Marmației, Str. Mihai Viteazu nr. 8, kot ponudnika storitev. Storitev, ki jih ponuja Hostico, je namenjena posameznikom, pravnim osebam, pravnim institucijam itd., ki imajo pravno sposobnost za sklenitev pogodbenega sodelovanja. Pogoji, določila in opisi delovanja storitev, na katere se sklicuje v tem dokumentu v obliki zunanjih povezav, so sestavni del teh Pogojev in Določil. Dodatni pogoji in določila, tudi če so znana, niso del tega dokumenta, razen če so izrecno uvedeni in medsebojno priznani.

Hostico je edini lastnik vseh materialov in informacij, dostopnih na spletni strani. Stranke ali obiskovalci spletne strani ne bodo mogli kopirati, reproducirati, distribuirati, javno komunicirati ali ponovno prenašati nobenega takega materiala ali njegovih delov, v nobeni obliki in z nobenimi sredstvi.

Hostico si pridržuje pravico do suspenzije storitev, ki jih ponuja, v primeru kršitve spodaj navedenih določil ali v odsotnosti pravočasnega odgovora glede teh kršitev. Hostico si prav tako pridržuje pravico do razkritja informacij o strankah v skladu s Pravilnikom o zasebnosti, da bi izpolnil morebitne pravne zahteve. V primeru, da to razkritje ne zahteva, da ostane zaupno, bo stranka o tem obveščena.

Hostico si pridržuje pravico, da izbriše katerikoli račun z 15-dnevnim obvestilom. Kakršnekoli pogoje, ki niso navedeni v tem dokumentu, lahko Hostico interpretira in spreminja brez predhodnega obvestila.

II. Pogodba

Sprejem vnaprej teh pogojev in določil je potreben za vsak poskus nakupa storitev, ki jih ponuja Hostico. Ob oddaji naročila stranka prevzame začetek pogodbenega sodelovanja s Hostico. Takoj potrdimo to začetno sodelovanje, vendar to potrdilo ne pomeni obveznosti za stranko ali Hostico, da nadaljujeta z aktivacijo naročila. Pridržujemo si pravico, da sprejmemo ali zavrnemo naročilo stranke po pregledu pristnosti in ravni zaupanja, ki ga stranka kaže glede naročila.

Z naročilom stranka izjavi in garantira na lastno odgovornost, da ima pravno sposobnost za nakup storitev, ki jih ponuja Hostico, bodisi zase bodisi za podjetje, ki ga predstavlja.
Obvezna je, da izpolni vsa polja glede svoje identifikacije s pravilnimi in veljavnimi podatki, ki so potrebni za sodelovanje s Hostico. Stranka se zaveda, da lahko napačne ali nepopolne informacije vplivajo na sposobnost Hostica za zagotavljanje pogodbenih storitev in, v določenih situacijah, privedejo do zavrnitve aktivacije teh storitev s strani Hostica. Podatki, ki jih vnese stranka, se obdelujejo in upravljajo v skladu z Politiko zasebnosti ter Sporazumom o obdelavi podatkov.

III. Uporaba

Te določbe se aplicirajo vsem strankam Hostico, lastnikom katerega koli od paketov ali storitev, ponudjenih na spletni strani, uporaba storitev, ki jih zagotavlja, pa poteka le pod temi Pogoji in Določili, ki se uporabljajo za vse pogodben odnose med stranko in Hostico. Zakon, pod katerim delujejo ti pogoji in določila, je veljaven ob začetku sodelovanja. Storitve, ki jih ponuja Hostico v okviru pogodbe, so tiste, ki so na voljo na spletni strani Hostico.

Identifikacija vseh možnih interpretacij teh pogojev in določil ter pokrivanje vseh morebitnih situacij, ki se lahko pojavijo, je skoraj nemogoča. Zato vsaka situacija ali pogoj, ki ni neposredno ali posredno predstavljen ali obravnavan v tem dokumentu, spada pod interpretacijo Hostico.

IV. Finančni

Splošno

Trenutne cene so tiste, ki so prikazane na Hostico spletnem mestu.
Glede na izbrano storitev se lahko obračunsko obdobje razlikuje. Vse plačila bodo izvedena na podlagi predračuna, ki ga izda Hostico. Stranka se strinja, da bo plačala za storitve vnaprej za obdobje, v katerem se te storitve izvajajo.
Ne glede na valuto, uporabljeno za prikaz cen, bodo računi in plačila obdelana v RON po tečaju BNR na datum izdaje računa, v skladu z veljavno zakonodajo.

Pošiljanje

Računi se pošiljajo v elektronski obliki prek e-pošte kot priponke in jih je mogoče naložiti kadarkoli iz računa stranke. Na zahtevo jih lahko pošljemo tudi s podpisom pooblaščene osebe. V primeru, da stranka zahteva pošiljanje računov v fizični obliki, bodo stroški pošiljanja bremenili stranko.

Preložitev/Zaustavitev/Reaktivacija

Storitve gostovanja, ki jih ponuja Hostico, so privzeto aktivne 7 dni po zapadlem datumu, navedenem na pro forma računu.
Storitve, ki jih Hostico kupuje od drugih ponudnikov (npr. domene, licence, SSL certifikati), je mogoče podaljšati le ob plačilu, pri čemer ima obdobje veljavnosti enako zapadlemu datumu na pro forma računu.
Stranke imajo možnost zahtevati odlog plačila za storitve gostovanja Hostico kadarkoli. Odlog se lahko odobri za največ 14 dni od zapadlega datuma, povezanega z gostovalnim paketom. V izjemnih primerih, po podrobni oceni situacije s strani podporne ekipe Hostico, se lahko upošteva morebitna izjema, ki omogoča odlog plačila, ki presega 14 dni.

Računi strank, ki storitvenih pristojbin niso poravnali najkasneje 7 dni po datumu zapadlosti, navedenem na pro forma računu, bodo samodejno suspendirani v odsotnosti dokazila o plačilu ali zahteve za odlog.
Dokazilo o plačilu bo privedlo le do aktiviranja/ponovne aktivacije naročenih/zadržanih storitev, fiskalni račun pa bo izdan šele v trenutku, ko bo plačani znesek viden na enem od Hostico-ih bančnih računov.
Hostico si pridržuje pravico, da ponovno odpre/ponovno aktivira račune šele po polnem plačilu vseh zneskov, ki jih dolguje stranka.

Neplačilo

Hostico si pridržuje pravico, da od veljavnosti storitev, plačanih vnaprej, odšteje zneske, ki jih dolguje stranka za opravljene storitve, ki niso bile plačane.
Odškodnina na ta način bo temeljila na izdanih proformnih računih.
Hostico si pridržuje pravico, da začasno onemogoči račun stranke v primeru neplačila računa do roka, navedenega na izdanem računu.
Če neplačilo preseže 30 dni, bo račun skupaj z vsemi obstoječimi podatki na njem samodejno izbrisan s strežnika.
Vsaka poznejša zahteva glede pridobitve ali obnavljanja podatkov na računu ob času brisanja, v primeru, da še obstaja varnostna kopija le-teh, bo obravnavana v minimalnem času 2 ur podporne službe za deljene pakete brez pravic posrednika, oziroma 4 ure podpore za pakete s pravicami posrednika ali VPS.
Dodatni čas, potreben za obnovo, bo odvisen od vrste gostovalnega paketa, pa tudi od količine povezanih podatkov.
Potrebne ure podpore, potrebne za obnovo, bodo določene in sporočene stranki po analizi, ki jo izvedejo tehnični operaterji podjetja Hostico.

Nadgradnja / Zmanjšanje

Stranka ima možnost nadgraditi ali degradirati kupljene storitve kadarkoli. Pri nadgradnji se zaračuna le razlika med začetnim paketom in paketom, na katerega se nadgradnja izvede, za preostali čas, ki je bil plačan vnaprej za začetni paket. Pri degradaciji se preostali kredit lahko uporabi za podaljšanje povezane storitve, vendar priporočamo, da se pred izvedbo teh operacij posvetujete s ekipom Hostico glede vaših specifičnih potreb.
Kredit za degradacijo se izračuna le za celotne mesece, ki so bili plačani vnaprej, v povezavi z datumom zahteve za operacijo in naslednjim datumom zapadlosti.
Operacije nadgradnje/degradacije ali prehodi na novo ponudbo se izvajajo brezplačno le enkrat v 60-dnevnem obdobju. V primeru nove zahteve tega tipa v tem obdobju si Hostico pridržuje pravico, da zaračuna postopek v okviru podpornih ur.
Operacije nadgradnje/degradacije, ki vključujejo konsolidacijo računov, ne glede na časovni okvir, v katerem se izvedejo, se bodo zaračunale v okviru kupljenih podpornih ur.
Operacije nadgradnje/degradacije, ki vključujejo spremembo nadzornega panela, ki jih izvede stranka, se bodo zaračunale v okviru kupljenih podpornih ur.

Storitve, pri katerih predstavitev uporablja vrednosti med minimumom in maksimumom ('od' - 'do'), imajo ceno prikazano za minimalne vrednosti. Na voljo vrednosti do prikazanega maksimuma se lahko izberejo za plačilo tako med postopkom naročanja kot tudi pozneje.

Vračilo denarja

Stranka ima pravico zahtevati vračilo za storitve, plačane Hosticu, kadarkoli, vendar bo njihovo vračilo izvedeno pod naslednjimi pogoji:

  • če je zahteva vložena znotraj 30 koledarskih dni od aktivacije naročila, bo stranka prejela polno povračilo, razen v primerih, ki vključujejo prenos podatkov iz zunanjega ponudnika; v tej situaciji se bo zadržal znesek, ki je enak uram pomoči, potrebnim za prenos;
  • če je zahteva vložena več kot 30 koledarskih dni po aktivaciji naročila kupca, se vrne le znesek za preostale polne mesece, ki so bili plačani (v povezavi z datumom zahteve za operacijo in naslednjim datumom zapadlosti);
  • Če je bila zahteva že poslana za zadevno domeno, se bo stranki povrnilo le znesek za preostale polne mesece, ki so bili plačani (v zvezi z datumom zahteve za operacijo in naslednjim datumom zapadlosti);
  • če je bila prošnja že vložena s strani zadevnega stranka, bodo povrnjeni le preostali polni meseci, ki so bili plačani (v zvezi z datumom prošnje za operacijo in naslednjim zapadlim datumom);
  • Če kupec izkorišča ponudbo, ki vključuje brezplačne storitve (npr. domene, licence, ssl certifikate), se bo njihova vrednost odštela od skupnega zneska, ki se vrača.

Zneski, ki so bili plačani, ne bodo vračeni za:

  • storitev, ki se kupujejo prek Hostico v primeru zagotavljanja ali rezervacije teh storitev s strani Hostico. Storitve, ki spadajo v to kategorijo, vključujejo, a niso omejene na: registracijo in podaljšanje domen, licencirana programska oprema, ssl certifikate itd.;
  • obnova varnostnih kopij, povezanih s gostiteljskimi računi po njihovi izbrisi, ne glede na razlog, ki je privedel do njihovega izbrisa;
  • storitev, ki so bile začasno ustavljene ali prekinjene zaradi kršitve teh pogojev in določil, ne glede na to, ali so jih neposredno odkrili člani Hostico ekipe ali so o tem obvestili tretje osebe;

Zahtevani znesek bo Hostico obdelal v največ 15 delovnih dneh na račun, iz katerega je bil plačan, ali na drug račun, ki ga določi stranka;
Vračilo bo potrjeno ob obdelavi z izdajo korektivnega računa, ki predstavlja ekvivalent zneska, ki se vrača;
Obdobje med izdajo korekcije in dejanskim vstopom ustreznega zneska na račun stranke ni pod nadzorom Hostico, saj ga določajo postopki in obdobja medbančnega prenosa;

Od zneska, ki se vrača, bo zadržan vsak znesek, ki ga dolguje stranka na podlagi neplačanih proforma računov, izdanih za opravljene storitve.

Spremembe tarif

Pridržujemo si pravico, da kadar koli spremenimo cene, ki veljajo za storitve, predstavljene na spletni strani.
V primeru, da se nove cene nanašajo na trenutne storitve strank, bodo le-te obveščene najmanj 30 koledarskih dni pred njihovim začetkom veljavnosti.
Kar zadeva spremembo cen, ki veljajo za sklenitev novih storitev, je minimalno obvestilo najmanj 7 koledarskih dni.
Storitve, plačane vnaprej, ne bodo prizadete zaradi sprememb cen, razen ob času njihove obnove.
V primeru sprememb cen, ki vključujejo tudi spremembe konfiguracij za pogodbeno storitev, bodo te prenesene na nove konfiguracije s sorazmernimi cenami ali konfiguracijami, ki so čim bližje obstoječim konfiguracijam.

Obdelava plačil

Glede na vrsto stranke, način plačila, datum transakcije in datum zbiranja plačila lahko vključuje avtomatski ali ročni postopek prijave. Z avtomatskim ali ročnim obdelovanjem se nanašamo na neposredno vpletenost prodajnega operaterja Hostico v postopek obdelave.
Fiskalne fakture za plačila, opravljena s kartico, bodo izdane le do predzadnjega delovnega dne v mesecu. Plačila, opravljena v dneh po tem, v istem mesecu, bodo enakovredna fiskalnim fakturam, izdanih v naslednjem koledarskem mesecu, v skladu z njihovim pojavom na bančnem izpisku.
Ne glede na način obdelave plačila ali datum izdaje fiskalne fakture, bodo plačane storitve aktivirane tako hitro, kot je to mogoče, s strani Hostico po potrditvi plačila s strani plačilnega procesorja.

Hostico ponuja možnost shranjevanja podatkov o karticah na platformah partnerjev za obdelavo plačil.
Tako lahko stranka kadarkoli doda eno ali več kartic na svoj račun in jih uporabi za plačilo računov, ne da bi bilo treba skozi celoten postopek plačila, vnašati podatke o kartici in nato potrditi plačilo.
Poleg ročne uporabe shranjene kartice za račune kupljenih storitev se lahko nastavi tudi za ponavljajoče se plačilo ene ali več storitev, tako da bo, ko bo izdan račun za to storitev, ustrezen znesek za njeno podaljšanje samodejno odtegnjen z ustrezne kartice.
Z aktivacijo ponavljajočega se plačila stranka podeli Hosticu pravico do zbiranja ali odtegnitve ustreznega zneska, ki ustreza vrednosti podaljšanja storitve, za katero je bilo aktivirano ponavljajoče se plačilo.
Ponavljajoča se plačila, ki se zbirajo in obdelujejo, so predmet splošnih pravil politike vračila.

Izdajanje proforma računov se avtomatsko izvede s strani Hostico ob izstavitvi računov za storitve, na podlagi kontaktnih podatkov in informacij o obračunu, ki jih zagotovi stranka.
Informacije na proforma računu (neplačan račun) lahko spremeni le stranka, dokler je v proforma stanju. Sprememba teh informacij po obdelavi plačila in izdaji fiskalnega računa ni več mogoča.
Da se informacije na proforma računu pojavijo tudi na fiskalnem računu, morajo biti podatki plačnika iz transakcije, podatki, ki jih zagotovi banka in plačilni procesor, usklajeni s temi. V nasprotnem primeru bo Hostico spremenil informacije na fiskalnem računu, tako da se ujemajo s podatki plačnika.
Odgovornost stranke je, da ob plačilu poskrbi, da se podatki, iz katerih naj bi bilo plačilo opravljeno, ujemajo s tistimi na proforma računu.
V določenih situacijah, če se podatki plačnika razlikujejo od tistih na proforma računu, si Hostico pridržuje pravico, da kontaktira stranko za pojasnilo situacije, glede zagotavljanja dodatnih informacij za natančno obračunavanje.
Sprememba podatkov na fiskalnem računu je mogoča z nekaj izjemami, pred prenosom v nacionalni sistem E-računov, in to le za tekoči mesec, pred oddajo računovodskega stanja.

Kredit / Sredstva

Stranka ima možnost nakazati zneske na svoj račun v obliki kredita ali sredstev, ki jih bo stranka uporabila za plačilo prihodnjih računov.
Račun, ki se ustvari za dodajanje kredita, bo predmet davčne zakonodaje, ki se uporablja za stranko in ki določa uporabo ter raven DDV.
Kredit, dodan na račun stranke, ne bo vključeval ustreznega plačanega DDV, vendar ob uporabi ali uporabi kredita za plačilo računa ne bo potrebno plačati obstoječega DDV.
Uporaba in dodelitev zneskov bo odločena s strani stranke in izvedena ročno, ne bodo se uporabljali ali dodeljevali samodejno.
Kredit se lahko uporabi za račune le, če je njegova vrednost enaka ali višja od zneska računa pred uporabo DDV. Delna plačila, zlasti uporaba kredita za plačilo računa z vrednostjo, ki presega vrednost kredita, niso mogoča.
V primeru, da so bile ena ali več storitev stranke obnovljenih vnaprej ali so porabile več virov, kot je bilo dodeljeno, si Hostico pridržuje pravico, da te zneske uporabi za povezane ustvarjene račune.
Finančno stanje kredita/sredstev je trajno na voljo na računu stranke.
Ob uporabi kredita za plačilo določenih storitev, v skladu z veljavno zakonodajo, bodo ustrezni proforma računi postali Ocene za zagotavljanje storitev.
Edini trenutek, ko se izda davčni račun, povezan s kreditom, je v trenutku ustvarjanja računa za dodajanje le-tega.
Minimalni znesek, ki ga je možno nakazati, je 10,00 €, največji pa 1000,00 €. Prav tako skupna sredstva, ki so na voljo v vsakem trenutku, ne smejo presegati zneska 1000,00 €.

Kampanje

V primeru ponudb z brezplačnimi proizvodi/storitvami se le-ti lahko uporabljajo le na opremi in omrežju Hostico. V primeru prenosa storitev k drugim ponudnikom/registratorjem bo stranka zaračunana zneske, ki ustrezajo aktivaciji teh storitev. Hostico si pridržuje pravico, da kadar koli prekine veljavnost promocijske ponudbe.

Glede storitev, ki se ponujajo brezplačno ali tistih, ki so v okviru aktivne promocije, običajno ponudbe veljajo le za prvo leto uporabe, pri čemer je zahteva, da v drugem letu plačate polno ceno storitve, če si želite podaljšanja. Hostico lahko te storitve, za katere se odloči, izvzame iz tega pravila za nedoločen čas.

Izdaja računov, pa tudi aktivacija ali reaktivacija povezanih storitev, bo potekala med delovnim časom trgovskega oddelka, razen ob praznikih in zakonskih prostih dneh.

V primeru kršitve predstavljenih pogojev in določil si Hostico pridržuje pravico, da blokira vračila stranki.

Promocijske kuponi

Promocijski kuponi so razvrščeni v več kategorij na podlagi obdobja veljavnosti, možnega števila uporabe in datuma lansiranja. Ta stran bo prikazovala razpoložljive promocijske kupone v rednih intervalih skupaj z gostiteljskimi paketi/storitvami in obdobji, na katera se nanašajo.

  • Tedenski kuponi

Vsak teden od ponedeljka do nedelje bo naključno izbran paket gostovanja, ki bo imel koristi od promocijske kupon. Znesek popusta in minimalno obdobje nakupa se bosta tedensko spreminjala, kar neposredno ponuja priložnost za izbiro pravega paketa po znižani ceni.

  • Flash kuponi

Ti kuponi bodo veljali le 24 ur, vendar bo kratko veljavnostno obdobje nadomeščeno z višjim odstotkom popusta v primerjavi z drugimi kuponi.

  • mesečni kuponi

Zaradi dejstva, da vsi nimamo potrebnih virov za iskanje kratkotrajnih kuponov, smo se odločili, da strankam vsak mesec ponudimo akcije na vseh paketih gostovanja. Glavni faktor za to znižanje bo obračunsko obdobje in ne izbrani paket.

  • Počitniški kuponi

Nekateri prazniki si zaslužijo, da jih praznujemo! Ob tej priložnosti bo Hostico ponudil kupon za popust na celotno paleto gostiteljskih/spletnih storitev.

  • Omejeni kuponi

Za razliko od drugih kuponov, predstavljenih prej, ti niso omejeni s časovnim okvirom, temveč s številom uporabe. Vsak kupon v tej kategoriji, ko je enkrat izkoriščen, se ne more več ponovno uporabiti.

Splošni pogoji za uporabo promocijskih kuponov:
  • promocijski kuponi so na voljo vsem fizičnim in pravnim osebam
  • popust bo uporabljen le za nove naročnike gostovanja
  • dejavnost strani mora biti v skladu s Pogoji in določili uporabe Hostico
  • kuponi se ne morejo uporabljati retroaktivno
  • kuponi se ne morejo kombinirati z drugimi kuponi ali drugimi popusti, ki jih ponuja Hostico ali tretje strani
  • kuponi veljajo le za prvo kupljeno obdobje
  • kuponi veljajo samo za Hostico gostiteljske pakete in zasebne strežnike
  • storitve/izdelki, ponujeni brezplačno v kupljenem gostiteljskem paketu, niso predmet popusta
  • kuponi se ne uporabljajo za naročila nadgradnje

V. Domene

Glede razmerja z vidika registracije/podaljšanja domenskega imena je naša odgovornost omejena na zagotavljanje storitve nakupa/podaljšanja domenskega imena.
Hostico ne more in ne bo preverjal zakonitosti registracije domenskega imena, edino preverjanje, ki ga izvaja Hostico, je razpoložljivost domene za registracijo. Preverjanje izbranega domenskega imena za registracijo glede kršitve določenih zakonov, pa tudi kršitve pravic intelektualne lastnine tretjih oseb, je odgovornost stranke.

Če ni drugače določeno z oddajo ločenih podatkov prek ustreznega obrazca za naročilo ali s pisno komunikacijo s Hostico, se registracija domen izvede na podlagi identifikacijskih podatkov, ki obstajajo v računu stranke. Stranka tako postane tako zakoniti lastnik registriranih domen kot tudi pravno odgovorna zanje.

Trenutna dodelitev domene ni pod vplivom ali nadzorom Hostica, in stranka je lahko prepričana, da je bila registracija/podaljšanje opravljena le v trenutku, ko smo to operacijo potrdili mi.
Hostico ne prevzema nobene odgovornosti in ne daje nobenih jamstev glede registracije/podaljšanja domen.

Podatkovne razširitve upravljajo številne različne organizacije. Vsaka od teh organizacij ima svoje pogoje registracije, upravljanja in spora. Za uspešno registracijo/podaljšanje bo stranka morala zagotoviti informacije in dokumente, ki jih zahtevajo člani ekipe Hostico, ter natančno slediti njihovim navodilom.
Ko je domena registrirana za vnaprej določen čas, pripada stranki v obliki izbrane niz znakov. Sprememba domen po registraciji ali potrditvi prenosa ni mogoča.

Podrobne zahteve za vsako razširitev, ki jo ponuja Hostico, lahko vidite tako, da dostopate do pogojev domen

Plačilo za podaljšanje domen je treba opraviti pred rokom, povezanem s proforma računom, natančneje pred datumom poteka, da se izognemo situacijam, kjer domene ni več mogoče podaljšati. Datumi, prikazani v opisu računa ali v njegovi vsebini, v nobenem primeru ne predstavljajo roka in jih ne bi smeli obravnavati kot plačilni rok. Informacije v opisu so le ocene, ki jih zagotavljajo registrarji domen glede njihove veljavnosti, in so vključene izključno za splošne informacije stranke.
V primeru, da je domena plačana po roku/izteku, Hostico zavrača kakršno koli odgovornost za dodatne stroške, ki jih zaračuna registrar za ponovno aktivacijo/podaljšanje domene.

Če dogovorjena domena ni ustrezno obnovljena in posledično postane na voljo na trgu ter jo registrirajo drugi zaradi dejanja ali opustitve s strani Hostico ali kakršne koli tehnične napake, ki se lahko pojavi, Hostico ne bo odgovoren za izgube, ki jih utrpi uporabnik.

V primeru, da uporabnik utrpi izgube zaradi nedostopnosti domene za določeno obdobje ali zaradi registracije s strani drugih strank, nadomestilo, ki ga dodeli Hostico, ne sme presegati zneska, plačanega sprva za domeno, v skladu z vrednostjo, zapisano na računu. Ugotovitev je treba pisno sporočiti Hosticu v 30 dneh od datuma, ko je bila situacija opazovana.

Hostico ne prevzema odgovornosti za razpoložljivost domen med časovnim obdobjem med oddajo naročila in dejanskim plačilom za registracijo domene. Storitev registracije domen deluje globalno po načelu "kdor prej pride, prej melje".

Registracija domene ne zagotavlja imunosti v primeru ugovorov glede registracije, rezervacije ali uporabe te domene. V primeru spora glede domene bo Hostico stranki neposredno povezala, da bi situacijo rešili mirno.
Če se stranki ne strinjata, se sporna zadeva lahko reši s pritožbo na sodišče.
V celotnem procesu mirnega ali sodnega spora bo stranka zagotovila nedolžnost Hostica in sprejela, da lahko Hostico sprejme vse ukrepe, ki se štejejo za potrebne za zaščito svojih interesov, vključno, a ne omejeno na, blokiranje, brisanje ali prenos domene.

Glede na način delovanja DNS storitve Hostico za deljene pakete preko DNS grozdov, ne moreta obstajati 2 domeni z istim imenom na strežnikih Hostico. Ta situacija lahko povzroči težavo, če je na strežnikih Hostico DNS zabeležena iztekla domena in tretja oseba odda naročilo za gostovanje ustreznega imena domene. V tem primeru, da bi izpolnili oddano naročilo, bo Hostico kontaktiral lastnika gostovanja iztekle domene, da odstrani njeno DNS nastavitev. Če se naročnik ne odzove na to zahtevo, si Hostico pridržuje pravico, da izbriše DNS nastavitev domene s svojih strežnikov. Ta ukrep ne vpliva na informacije, shranjene v zvezi z domeno (spletna stran, e-pošta, baze podatkov).

VI. Odgovornost

Hostico ne more biti odgovoren za škodo, ki jo povzroči začasna nedostopnost opreme ali omrežja, ne glede na razlog za to prekinitev.
Ta določba vključuje tudi škodo, ki izhaja iz poslabšanja ali izgube podatkov.
Stranka se strinja, da nas zaščiti in razbremeni odgovornosti v zvezi z morebitnimi zahtevki, škodo, vključno, vendar ne omejeno na, škodo, ki jo utrpijo tretje osebe, kar je posledica uporabe storitev, ki povzročajo škodo naši stranki.

Hostico si pridržuje pravico do izvajanja kratkih vzdrževalnih del (5-10 minut) kadarkoli v dnevu, da izvede ukrepe za izboljšanje značilnosti (zmogljivost, varnost, zanesljivost itd.) ponujenih storitev. Ti postopki se lahko izvajajo brez predhodnega obvestila prizadetim strankam.

Hostico prevzema odgovornost v primeru, da je prekinitev zagotavljanja storitev povzročena namenoma ali je rezultat malomarnosti s strani ekipe Hostico. Stranka izjavlja, da razume in se strinja, da skupni znesek škode, ki jo uveljavlja iz katerega koli razloga proti Hostico, in ki bi jo lahko plačal Hostico, na noben način in v nobenem primeru ne sme presegati skupnega zneska provizij, ki jih je stranka plačala ponudniku na zadnjem računu za zagotavljanje storitev, za katere se uveljavlja škoda.

Stranka prevzema odgovornost za morebitno škodo, povzročeno Hosticu neposredno ali posredno, zaradi nepravilne uporabe ponujenih storitev ter kršitve teh pogojev in določil. To vključuje, vendar ni omejeno na pravne stroške, stroške odvetnika, notarske stroške in druge izdatke.

Hostico na svoji spletni strani nudi vadnice, primere konfiguracij in odgovore glede različnih vidikov delovanja določenih storitev, aplikacij, operacijskih sistemov, nadzornih plošč itd. Vse informacije v teh člankih so bile preizkušene in so bile ob času njihove objave ocenjene kot veljavne, na podlagi tedanjih načinov delovanja, različic aplikacij, ki so bile takrat na voljo, in obstoječe dokumentacije. Hostico ne jamči za dosego predstavljene ali želeno funkcionalnost kot rezultat korakov, opisanih v člankih, na kasnejši datum, na različnih konfiguracijah, in na drugih različicah aplikacij, ter zato ne prevzema odgovornosti za morebitne škode, ki bi lahko nastale zaradi uporabe informacij, predstavljenih v člankih, ne glede na njihovo vrsto.

Aplikacija za upravljanje računom strank ponuja funkcionalnost prenosa storitev, ki jih ima stranka, na drug račun stranke Hostico. Ta prenos zahteva dostop do računa imetnika stranke, saj ga je mogoče iniciirati le od tam in na e-poštni naslov, povezan z računom stranke za potrditev prenosa. Kot rezultat uvedenih varnostnih ukrepov Hostico ne prevzema odgovornosti za izvedene prenose. Lastnik storitve je stranka, ki ima storitev na svojem računu v času kakršnihkoli zahtevkov za informacije ali ukrepe v zvezi s to storitvijo.

Hostico ni in ne more biti odgovoren za rešitev napak ali incidentov med posredovanjem na aplikacijah, ki se uporabljajo v situaciji, ko proizvajalci/ dobavitelji teh aplikacij nimajo rešitve na voljo za odpravo teh napak ali prenehajo zagotavljati tehnično podporo.
Hostico ne prevzema odgovornosti glede licenciranja programske opreme, ki jo uporablja stranka, razen tiste, ki jo zagotavlja Hostico.

VII. Integriteta podatkov

V primeru skupnih gostiteljskih računov in strežnikov, ki jih upravljamo mi, smo odgovorni za varnost strežnika, ne pa za aplikacije, ki jih je namestil klient.
Hostico ne prevzema odgovornosti za obstoječe varnostne pomanjkljivosti v aplikacijah klienta in za morebitne poškodbe, povzročene z njihovo izkoriščanjem.
Odgovornost v tem pogledu nosi skrbnik, torej razvijalec aplikacije.
Hostico ne prevzema odgovornosti za zaščito osebnih elektronskih naprav, ki se uporabljajo za dostop do sklenjenih računov/storitev. Odgovornost uporabnika je, da zagotovi, da so tako aplikacije, nameščene/uporabljene na gostiteljskih računih, kot tudi njihove lastne naprave, posodobljene in zaščitene.

Stranka bo imela dostop do računov s kombinacijo uporabniškega imena in gesla. Odgovorna je za varovanje teh informacij in drugih občutljivih podrobnosti.
Stranka bo odgovorna za morebitno zlorabo, ki izhaja iz pooblaščenega ali nepooblaščenega uporabljanja teh informacij. Če postanejo seznanjeni, da tretja nepooblaščena oseba pozna te informacije, jih mora takoj ponastaviti.

Opis pogojev, pod katerimi se varnostne kopije izvajajo in hranijo, je na voljo na Hostico backup.
Vendar je treba opozoriti, da ne zagotavljamo nobene garancije za celovitost varnostnih kopij, in edina odgovornost za obstoj varnostne kopije podatkov je na lastniku teh podatkov.

VIII. Podpora / Pomoč

Identifikacija

Podpora za ponujene storitve je na voljo preko metod in v časovnem okviru, predstavljenem na kontakt strani, ne glede na vrsto pogodbenih storitev.

Glede na informacije in/ali operacije, ki jih zahtevajo, lahko operaterji Hostico pristopijo k identifikaciji stranke kot imetnika storitev, ki so predmet njihovih zahtev.
Metode identifikacije se razlikujejo glede na način stika, ki ga stranka uporablja, in sicer:

  • telefon - zahteva za informacije v uporabniškem računu ter podporni PIN
  • pogovor - prijava v klientski račun
  • ustrezni e-poštni naslov in vstopnica - uporaba nabiralnika, povezanega s računom stranke, za pošiljanje zahtevkov

Neupoštevanje zahtev Hostico otežuje ugotavljanje lastniških pravic in bo povzročilo nemogočnost odzivanja na predložene zahteve.

Čas odziva

Hostico poskuša zagotoviti čas odziva manj kot 60 minut za zahteve poslane po e-pošti ali vstopnicah. Vendar pa lahko ta čas vpliva kompleksnost dejanske težave, kot tudi število obstoječih zahtevkov v tistem trenutku.
Telefon komunikacija, prav tako kot preko aplikacije za podporo, čeprav poteka v realnem času, ne zagotavlja takojšnje rešitve predstavljenega problema.

Podpora po telefonu

Podpora po telefonu se ne more uporabiti kot metoda za raziskovanje ali odpravljanje težav v realnem času.
Vsaka zahteva, ki zahteva raziskovanje, daljše od 5 minut, bo preusmerjena na alternativne podporne kanale.

Hostico si pridržuje pravico, da v izjemnih primerih prekine podporo, ki se nudi stranki, kot so:

  • zloraba zahtevkov za podporo
  • neprimeren jezik in vedenje katere koli vrste do članov ekipe Hostico

Razvrščanje zahtevkov kot zlorabnih ali jezika, vedenja kot nedostojnega, žaljivega je pristojnost Hostica.
Vsaka zahteva, ki presega obseg pomoči, ki jo nudi Hostico v okviru VPS Managed in Deljenega gostovanja, bo obravnavana v okviru ustreznih ur podpore storitve Managed Hosting.

Ti zahtevki vključujejo, vendar niso omejeni na:

  • konfiguracije naprav in e-poštnih odjemalcev
  • pomoč pri nameščenih aplikacijah
  • katera koli druga zahteva izven okvira standardne podpore Hostico

Stranke, ki zagotavljajo storitve Hostico tretjim osebam, so odgovorne za upravljanje storitev, ki jih ponujajo tej tretji osebi, ter za zagotavljanje potrebne tehnične podpore.
Hostico ne bo nudil tehnične podpore tem tretjim osebam v teh situacijah, če ne bo mogoče identificirati in določiti narave razmerja med stranko Hostico in tretjo osebo.

VPS gostovanje

Odgovornost Hostica v okviru VPS storitev je omejena na delovanje in zagotavljanje internetne povezave teh storitev. Storitve, nameščene na VPS, niso pokrite s strani Hostica, razen če je kupljena storitev Upravljan VPS.
Sicer ponudbe ali promocije, kjer je podpora navedena kot brezplačna v okviru VPS storitev, podpora ni vključena brezplačno.
Stranke, ki želijo izvajati operacije izven standardnih podpornih storitev, lahko kupijo podporne ure.
Hostico si pridržuje pravico, da zavrne namestitev novih aplikacij, storitev, knjižnic tudi v okviru kupljenih podpornih/administrativnih ur.

Upravljen VPS

Storitev upravljanja VPS je na voljo le za VPS, kupljene skupaj z nadzorno ploščo, ki je na voljo v Hostico ponudbi.
Znotraj upravljane storitve stranka ne bo imela dostopa do super uporabniških overitvenih poverilnic na ravni strežnika.

Administracija se nanaša na in obsega storitve in aplikacije, potrebne za delovanje standardnega gostiteljskega strežnika, ki ga zagotavlja nameščena nadzorna plošča.
Med njimi navajamo: spletni strežnik, poštni strežnik, strežnik baz podatkov, nadzorna plošča, ftp strežnik, programske jezike, potrebne za izvajanje aplikacij za stranke.
Vse zahteve glede namestitve ali konfiguracije zunanjih storitev in aplikacij do teh in nadzorne plošče bodo predmet in obravnavane v okviru kupljenih ur podpore.

Upravljanje strežnikov s strani Hostico vključuje naslednje operacije:

  • namestitev in konfiguracija nadzorne plošče z njenimi sorodnimi storitvami
  • namestitev in konfiguracija požarnega zidu
  • periodično posodabljanje nameščenih storitev
  • 24/7 spremljanje in posredovanje
  • optimizacije ravni storitev
  • avtomatizacije na ravni strežnika
Neupravljano / IaaS

Imetniki storitev IaaS bodo prejeli brezplačno pomoč le v zvezi z delovanjem kupljenih storitev in njihovo medsebojno povezavo na infrastrukturni ravni.
Konfiguracije VPS, omrežja, zunanji pomnilnik itd. niso vključeni v to.

Prehod na upravljani VPS je mogoč le z nakupom novega VPS-a z to možnostjo.
Imetniki teh storitev lahko koristijo dodatno tehnično podporo le z nakupom ur podpore.
Stranke z samo-upravljanimi VPS-i bodo obveščene, če bo VPS identificiran kot okužen ali kompromitiran zaradi aktivnosti, izvedenih v omrežju, ali kot rezultat sprožitve drugih kazalnikov, ki jih spremlja Hostico.
Glede na resnost situacije in aktivnost VPS-a bodo po stiku s stranko sprejeti različni ukrepi, kot so: prekinitev povezave z javnim omrežjem, ustavitev VPS-a itd.
Stranke so odgovorne za prepoznavanje in odstranjevanje vira kompromitacije ter pripomočkov, ki jih uporabljajo napadalci, iz VPS-a, da ga obnovijo v delovanje, in/ali se lahko odločijo za najem novega VPS-a za obnovitev veljavnih podatkov, ki jih imajo.
Če stranka ne posreduje, ne prevzame odgovornosti in problematična aktivnost VPS-a ne preneha, si Hostico pridržuje pravico, da operacijo ustavi za nedoločen čas.

Deljeno gostovanje

Stranke paketov skupnega gostovanja imajo koristi od 24/7 pomoči glede delovanja in funkcionalnosti storitev, nameščenih na strežniku. Zahteve, ki presegajo ta obseg, se lahko razvrstijo in ponudijo bodisi v okviru drugih storitev Hostico bodisi v okviru kupljenih ur podpore.
Na ravni skupnega strežnika ne bodo izvedene nobene spremembe, ki bi vplivale na delovanje storitev ali strežnika za druge stranke na tem strežniku.
Imetniki storitev skupnega gostovanja se lahko odločijo za nakup ur podpore za izvajanje operacij, ki niso vključene v standardno podporo.

Upravljevano gostovanje / xCMS

Stranke, ki potrebujejo pomoč pri izvajanju različnih operacij znotraj aplikacij, ki so jih namestile, lahko sklenejo storitev xCMS.
Ugotovitve, določene za Upravljano gostovanje / xCMS storitev, veljajo.

Preprodajni hosting

Podobno kot uporabniki storitve skupnega gostovanja, imajo stranke s paketom Reseller koristi od 24/7 podpore glede delovanja ponujenih storitev.

Selitev podatkov

Prevod podatkov strank je operacija, ki jo izvaja ekipa Hostico, dokler je ciljni strežnik del omrežja Hostico in operacija ne spada pod pristojnost drugih klavzul v teh splošnih pogojih.

Ta operacija ne vključuje nobenih stroškov v naslednjih primerih:

  • na podlagi začetnega naročila ustreznega paket storitev znotraj storitev Shared Hosting, Reseller in Managed VPS
  • med strežniki v Hostico omrežju kot posledica operacije nadgradnje / znižanja, razen za tistega, ki je naveden v opisu teh operacij

Postopek se bo zaračunal med urami podpore v naslednjih primerih:

  • prehod na VPS-je pod upravljanjem strank
  • prenosi podatkov, zahtevani v 30 dneh po aktivaciji storitve Hostico za račune / spletne strani / aplikacije, ki se razlikujejo od glavne storitve, kamor se prenos izvaja
  • Če mora biti prenos podatkov ponovno začet zaradi dejanja / opustitve stranke, ki je v nasprotju z navodili Hostico
  • Katera koli operacija, ki je ne more izvesti avtomatizirani postopek in zahteva ročno ali prilagojeno posredovanje.

Zaradi več možnih kombinacij nastavitev, tako za aplikacijo kot za programski jezik, ne moremo zagotoviti absolutne garancije in ne prevzemamo odgovornosti za optimalno delovanje strani/aplikacije po spremembi paketa, migraciji ali kloniranju aplikacije. Vsak uporabnik ima lahko svoje konfiguracije, ki lahko vplivajo na zmogljivost in združljivost s specifičnimi napravami in okolji. Stranka mora zagotoviti, da so podatki migrirani, kot je bilo zahtevano, in v primeru e-poštnih računov je uporabnik odgovoren za konfiguracijo/ponovno konfiguracijo e-poštnih odjemalcev, ki jih uporablja.
Hostico ne more prevzeti odgovornosti za kakršne koli operativne napake ali težave pri dostopu do določenih funkcionalnosti, ki lahko nastanejo zaradi migracije med različnimi strežniki, tako na ravni spletne strani/aplikacije kot tudi za e-poštne račune.

Urni podpore

Ure podpore predstavljajo čas dodeljen za zahteve strank v mesecu. Te so razdeljene v 2 kategoriji, in sicer:

  • ure podpore, ki so na voljo privzeto v okviru kupljenih storitev
  • dodatne podpora ure, kupljene za izvajanje nalog izven standardne podpore

Glavna razlika med temi je dana z obdobjem veljavnosti in možnostjo akumulacije.
Neposredno ponujene ure podpore so veljavne le za mesečna obdobja, prenehajo veljati ob koncu vsakega plačanega meseca gostovanja in jih ni mogoče akumulirati z urami naslednjega meseca.
Ure podpore, kupljene neposredno, lahko kombinirate z drugimi urami podpore in ne prenehajo veljati.
Nakup ur podpore ne jamči za prevzem ali rešitev zahtevkov, poslanih ekipi Hostico.
Štetje ur podpore na ravni zahtevkov, poslanih tehnični ekipi, bo temeljilo na času, dodeljenem za reševanje težav s strani tehničnega operaterja Hostico.
Ure podpore bodo štete za vse tehnične zahteve, ki jih oddate v okviru VPS Managed storitev, ne glede na način stika, pri čemer se štejejo tako neposredni zahtevki, ki jih odda imetnik računa, kot tudi vsi tretji, ki so pooblaščeni za oddajo tehničnih zahtevkov.

Pod neskladnimi operacijami podpore razumemo vsako dejanje, ki ga lahko izvede neposredno stranka (z ali brez usmeritve podporne ekipe Hostico), vendar se iz različnih razlogov zahteva, da ga izvedejo tehnični operaterji.

IX. Pravila RESELLER načrta / VPS načrta

Stranka ima pravico do svojih lastnih pogodbenih razmerij na podlagi spletne prisotnosti, ki jo zagotavlja Hostico. V tem primeru stranka z naše perspektive ostaja primarni pogodbeni partner. Stranka je dolžna prenesti pogoje in določila, navedena v tem dokumentu, vsem tretjim osebam, s katerimi sodeluje, ter zagotoviti, da jih razumejo, sprejmejo in se jim podrejajo.

V primeru sprememb, ki jih je treba narediti pri strankah posrednika / imetnika VPS, so dolžni sodelovati. Na zahtevo nam morajo posredovati kontaktne podatke svojih strank. Hostico si pridržuje pravico, da neposredno zahteva pisno potrditev za kakršne koli spremembe, ki jih je treba narediti glede strank posrednika / imetnika VPS.

Preprodajalec / lastnik VPS je odgovoren za morebitne kršitve pogojev, ki jih storijo njihovi lastni naročniki. To vključuje finančno odgovornost za škodo, ki nastane zaradi teh kršitev.
Preprodajalec / lastnik VPS se strinja, da bo odškodoval Hostico za vse zahtevke, ki bi lahko izvirali od tretjih oseb in drugih njihovih pogodbenih partnerjev.

X. Politika vsebine

Storitve, ki jih ponuja Hostico, vam omogočajo svobodo nalaganja, uvajanja in uporabe aplikacij za osebno in komercialno uporabo.
Uporaba različnih aplikacij preko storitev Hostico je predmet Pogojev in določil teh aplikacij.

Odgovornost stranke je, da identificira svoje informacije ter informacije, ki pripadajo drugim posameznikom, pravnim osebam in kakršnimkoli drugim entitetam.
Upoštevanje in spoštovanje avtorskih pravic, blagovnih znamk ter drugih vrst intelektualne lastnine je odgovornost stranke; zato se stranka strinja, da ne bo objavljala vsebin, ki bi lahko kršile pravice tretjih oseb ali veljavne zakone.

Naprava in omrežje Hostico se lahko uporabljata samo za zakonite namene.
Prepovedano je prenašanje, shranjevanje ali distribucija kakršnih koli informacij, podatkov ali materialov, ki kršijo veljavne pravne določbe ali ki lahko, neposredno ali posredno, olajšajo kršitev katere koli pravne določbe.

Pod nobenim pogojem in na noben način ne smejo biti storitve, ki jih ponuja Hostico, uporabljene za komunikacijo, sklicevanje ali usmerjanje k kateremu od naslednjih.

  • materiali ali informativna vsebina, ki kršijo avtorske pravice, pravice do blagovne znamke, pravice intelektualne lastnine ali kakršnekoli druge pravice intelektualne lastnine, ki pripadajo tretjim osebam
  • golota, pornografija, katerikoli slika ali besedilo s seksualno ali obceno vsebino, brez izpolnjevanja veljavnih pravnih pogojev
  • otroška pornografija
  • grožnje, zlorabe, nadlegovanje, obrekovalne izjave
  • katerekoli slika ali besedilo, namenjeno spodbujanju ksenofobije;
  • besedilo ali materiali nasilne narave
  • obliegtvajoče, žaljivo, zaničevalno ali obrekovalno vsebino
  • vsebina rasistične ali diskriminatorne narave
  • vsebina, ki je zavajajoča, lažna, zmedena ali prevarantska
  • vsebina, ki krši zasebnost tretje osebe ali njene pravice
  • vulgarno, obsceno, neprimerno ali nepravno vsebino
  • virusi, trojanski konji ali drugi podobni
  • ukradena programska oprema ali programska oprema, ki cilja na tiste, ki kradejo programsko opremo ali se ukvarjajo s podobnimi dejavnostmi

Stranka se strinja, da bo odgovorila na zahtevke Hostico glede pritožb tretjih oseb v zvezi z vsebino spletnega mesta v roku 5 dni od prejetja obvestila po e-pošti. Hostico ni dolžan preverjati ali pregledovati vsebine, ki jo objavljajo stranke.
Hostico si pridržuje pravico, da odstrani ali spremeni po svoji lastni presoji katero koli vsebino stranke, za katero se ugotovi, da krši te pogoje in določila, s predhodnim obvestilom.
Hostico si pridržuje pravico, da suspendira račun katere koli stranke, ki krši te določbe, brez predhodnega obvestila.

V primeru, da stranka zbira/obdeluje osebne podatke, je njihova odgovornost zagotoviti, da je ta zbiranje/obdelava v skladu z veljavno zakonodajo.

XI. Politika uporabe

Ta politika je potrebna za zaščito kakovosti gostiteljskih storitev.
Želimo izpolniti zahteve vseh naših strank s ponudbo kakovostnih storitev, kar je cilj, ki ga lahko dosežemo tudi s podporo strank.
Način, kako stranka uporablja storitve, ki jih nudi Hostico, je tesno povezan s pravilnim delovanjem opreme in omrežja, kar pomeni, da je potrebno zagotoviti ustrezno okolje za zagotavljanje gostiteljskih storitev.

Ne dovoljujemo uporabe programov, ki tečejo neprekinjeno v ozadju.
Ne dovoljujemo izvajanja skriptov s cron nalogami, nastavljenimi na intervale krajše od 5 minut.
Ne dovoljujemo uporabe CGI skriptov.

Naslednje dejavnosti so prepovedane:
  • uporaba storitev Hostico za ustvarjanje ali prenos računalniških virusov, črvov, poplavljanje, pošiljanje neželene pošte ali sodelovanje v napadih zavrnitve storitve
  • uporaba skript za proxy ali IRC, ali vrste kot so FormMail, PhpShell ali druge podobne, vključno s komercialnimi skripti, ki vsebujejo znane varnostne ranljivosti, klepetalnice, wap klepete; IRC Egg Drop botov, torrent sledenje itd., top strani, spletne igre (razen flash iger)
  • zbiranju osebnih podatkov za nezakonite namene
  • nepooblaščeni dostop do podatkov, sistemov ali omrežij (phishing, spoofing, proxy, hacking, sniffing itd.), vključno z vsakim poskusom raziskovanja, skeniranja ali testiranja ranljivosti sistema ali omrežja ali ustvarjanja varnostnih vrzeli brez dovoljenja lastnika omrežja ali sistema
  • vsaka intervencija na storitvi, ki jo zagotavlja uporabniku, na strežniku ali omrežju, kot so: poštno bombardiranje, poplavljanje, namerni ukrepi za obremenitev sistema
  • TCP-IP paketsko poneverjanje
  • nalagati okužene, pokvarjene datoteke ali katerokoli drugo programsko opremo ali podobno aplikacijo, ki bi lahko škodovala tretjim osebam
  • omejiti ali onemogočiti drugim uporabnikom uporabo storitev Hostico
  • zbirati ali zbirati informacije ali elektronske naslove tretjih oseb brez njihovega soglasja

Vsak poskus škodovanja strežnikom ali strankam je strogo prepovedan. Vsaka dejavnost, ki vpliva na pravilno delovanje strežnika, se bo štela za zlorabo in se bo obravnavala kot poskus škodovanja drugim kolokiranim strankam.
Vsaka skripta, ki predstavlja potencialno varnostno tveganje ali lahko vpliva na delovanje strežnikov ali varnost omrežja, bo samodejno zaprta ali odstranjena brez predhodnega obvestila.

Hostico si pridržuje pravico, da hitro ukrepa za odstranitev, blokiranje ali ponastavitev dostopa do katere koli računa, aplikacije, dejavnosti ali informacij, ki lahko po svoji naravi vplivajo na delovanje ustrezne opreme omrežja Hostico ali lahko škodujejo pravicam tretjih oseb.

Pošta

Da bi se zagotovilo pravilno delovanje elektronskega sporočanja, mora stranka upoštevati naslednje določbe.
Po zakonodaji je prepovedano izvajati komercialne komunikacije preko elektronske pošte, razen v primerih, ko je prejemnik izrecno dal predhodno soglasje za prejem takšnih komunikacij.

Email seznami / Novičnik

Seznam e-poštnih naslovov se lahko upravlja pod pogoji, kjer posamezniki dajo svoj izrecni soglasje v tem smislu, soglasje, ki ga mora operator seznama zabeležiti in ga ohranjati za celotno življenjsko dobo seznama.
Hostico zahteva, da vsak komercialni e-poštni naslov ali kot del seznama e-poštnih naslovov vključuje enostavne in vidne možnosti "dvojno opt in/dvojno opt out".
Pošiljanje množičnih e-poštnih sporočil porabi strežniške vire, ta dejanja pa negativno vplivajo na kakovost storitev, ki jih prejemnik prejme; zato imamo v zvezi s tem nekaj priporočil:

  • pošiljanje naj se izvede zgodaj zjutraj (do 09:00) ali zvečer po 22:00
  • pošiljanje naj bi bilo omejeno na nekaj deset e-pošt na minute

Neskladnost s temi priporočili lahko vodi do:

  • zasičenost e-poštnega strežnika zaradi zelo visoke količine zahtev, kar včasih povzroči, da je e-poštni strežnik blokiran
  • črnjenje IP naslovov, iz katerih se pošilja, na več seznamih neželene pošte, kar ima posledice za vse stranke, ki gostujejo aplikacije na zadevnem strežniku
  • zelo nizka uvrstitev v smislu e-poštnih storitev, kot so Yahoo, Gmail itd.
  • veliko zamudo pri prenosu e-pošte
  • dostava na druge e-poštne strežnike morda ne bo mogoča
  • ki vpliva na vse stranke, povezane z omrežjem, zaradi nepravilnega delovanja strežnikov.

Hostico ne omejuje števila e-pošt, ki jih je mogoče poslati na uro, ampak spremlja SMTP promet in si pridržuje pravico do posredovanja, vključno z brisanjem poslanih sporočil in kontaktiranjem stranke v primeru, da menimo, da določeno pošiljanje ne ustreza obsegu kupljenega paketa storitev ali škoduje delovanju strežnika.
V primeru, da ima stranka seznam prejemnikov, se priporoča, da se obrne na Hostico za vzpostavitev dobrih praks pošiljanja in prilagoditev optimalnemu paketu storitev.

Meja za prilogo je 25MB. Največje število prejemnikov za sporočilo je 25.

Ne priporočamo / ne dovoljujemo pošiljanja na večje število prejemnikov CC/BCC, ker če je ena sama naslovnica med prejemniki napačna/nefunkcionalna, bo celo sporočilo ostalo blokirano na strežniku.
Da preprečimo morebitne negativne učinke na delovanje storitev, si Hostico pridržuje pravico, da kadarkoli omeji določene parametre e-poštne storitve, ki jo nudi strankam.

Politika proti neželeni pošti

Pošiljanje nezaželjenih komercialnih sporočil (SPAM) za promocijo katere koli spletne strani, ki uporablja naše strežnike ali prek strežnikov tretjih oseb za promocijo katere koli spletne strani ali aplikacije, gostovane v omrežju Hostico, bo povzročilo prekinitev ali odpoved gostiteljevega računa brez predhodnega obvestila.

Hostico ne dovoljuje uporabe svojih storitev neposredno ali posredno za pošiljanje, prenos, obravnavo ali dostavo elektronskih sporočil:

  • nezaželena (spam) v nasprotju z veljavnimi zakoni na tem področju
  • na e-poštne naslove pridobljene z metodami obiranja
  • na naslove, ki so nepopolni ali netočni
  • ki ne ustrezajo najboljšim praksam v industriji
  • do kupljenih, najetih ali izposojenih seznamov
  • na seznamih, ki bodo povzročili veliko število pritožb zaradi SPAM-a
  • na naslove, ki bodo privedli do IP, ki bo vključen na črne sezname
  • ki uporabljajo ali vsebujejo ponarejene glave
  • ki uporabljajo ali vsebujejo neobstoječe domenske nazive
  • ki skrivajo ali poskušajo zapleteti odkrivanje izvorne točke prenosa
  • ki uporabljajo druge zavajajoče metode naslavljanja
  • ki uporablja ime domene tretje osebe brez njihovega soglasja
  • poslano preko strežnika tretje osebe brez njihovega soglasja
  • ki vsebujejo napačne ali zavajajoče informacije

Stranka se zavezuje, da bo v odgovor na Hosticove zahteve glede pritožb tretjih oseb v zvezi s svojimi dejavnostmi odgovorila v 5 dneh od obvestila.
Hostico si pridržuje pravico, da kadarkoli zahteva dokaze o soglasju, ki ga je naročnik dal upravljavcu seznama v zvezi s pošiljanjem sporočil.
Hostico si pridržuje pravico, da upravljavcu seznama zahteva metode prijave/odjave, ki so bile predstavljene naročnikom.
Hostico si pridržuje pravico, da začasno ustavi aktivnosti računa, če ti pogoji niso izpolnjeni.

Pošiljanje / prejemanje e-pošte

Hostico ne more zagotoviti dostave e-poštnih sporočil, poslanih iz svoje opreme in omrežja, v prejeto pošto prejemnikov.
Hostico prav tako ne more zagotoviti dostave e-poštnih sporočil ne glede na lokacijo pošiljatelja/prejemnika (notranje/zunanje v omrežju Hostico).

Pošiljanje in prejemanje e-pošte lahko vplivata več notranjih ali zunanjih dejavnikov, med katerimi naštevamo:

  • poštni predali brez razpoložljivega prostora, ki ne morejo več prejemati sporočil
  • IP naslov senderjev, vključeni v različne črne sezname, katerih povezava do ciljnega poštnega strežnika je blokirana
  • okvare v zvezi z pošiljanjem/prejemanjem poštnih strežnikov
  • okvare na notranji/zunanji ravni omrežja
  • poštni strežniki z agresivnimi filtri za neželeno pošto
  • vsebina e-pošte, ki jo strežnik pošiljatelja/prejemnika obravnava kot neželeno pošto
  • priloge, ki presegajo velikostne omejitve, ki jih sprejema poštni strežnik pošiljatelja/prejemnika
  • časovne zavrnitve e-poštnih sporočil zaradi politik sive liste
  • itd.
Posvečena IP

Stanje dodeljenih namenskih IP-jev strankam se preveri vnaprej pred dejansko dodelitvijo.
Preverjanje vključuje, vendar ni omejeno na: stanje IP-ja na različnih črnih seznamih, njegovo reputacijo itd.
Zato bo vsaka kasnejša sprememba IP-ja izvedena le iz dobro utemeljenih razlogov. Zahteva za spremembo IP-ja je lahko zavrnjena ali zaračunana, če so ukrepi, ki jih je sprejela stranka, vplivali na stanje ali reputacijo IP-ja.
Sprememba namenski IP-ja bo vključila enkratno pristojbino v višini 10€

Storitev namensko IP vključuje en sam namenski IP, ki bo dodeljen vsem domenskim imenom, poddomenam in računom, ki delujejo v okviru te storitve. V primeru, da želite ločiti nekatere domene, poddomene in račune na druge namensko IP naslove, je potrebna ločena nakup teh.
Dodelitev IPv6 (kjer je to mogoče) se izvaja vzporedno z dodelitvijo IPv4, ker se ne izključujeta. Zagotovljena storitev bo delovala hkrati na IPv4 in IPv6. Na prošnjo stranke se lahko IPv6 naslov odstrani.

XII. Viri

Vsak račun za deljeno gostovanje ima svoje vire, ki temeljijo na vrsti kupljenega paketa. Podroben seznam teh virov si lahko ogledate z dostopom do strani uporaba virov.
Vse račune spremljamo, da bi spremljali njihovo porabo virov.
Hostico si pridržuje pravico, da kontaktira stranko glede nadgradnje obstoječega paketa ali s predlogi za izboljšanje zmogljivosti, če se en ali vsi viri obstoječega računa za gostovanje pogosto uporabljajo do njihove največje kapacitete.

Datoteke večje od 500 MB ne morejo biti shranjene na skupnih gostiteljskih računih, razen za varnostne kopije računa.
Hostico storitve se ne morejo uporabljati za pretakanje zvoka, videa, deljenje datotek ali deljenje slik.
Uporaba naših strežnikov kot shrambe (npr. filmi, mp3, slike, arhivi, programski paketi itd.) je prav tako prepovedana.

Hostico si pridržuje pravico, da začasno ustavi aplikacije ali račune, katerih dejavnost ovira ali kakorkoli vpliva na pravilno delovanje strežnika, brez predhodnega obvestila.

Načrt za posrednike omogoča ustvarjanje/dodajanje do 10 gostiteljskih računov brezplačno, vključno z lastnim računom posrednika. Stranke, ki želijo ustvariti/dodati večje število računov, imajo možnost nakupa omejitev nad privzetimi.
V primeru VPS-ov, ki jih upravlja Hostico, lahko licenca nadzornega panela, nameščenega na VPS-u, nalaga omejitev glede števila računov in/ali domen, ki jih je mogoče ustvariti pod to posebno licenco. To omejitev je mogoče spremeniti in/ali odstraniti kadarkoli z nadgradnjo/razvrstitvijo ustrezne licence nadzornega panela.

Prostor, ki ga ponujajo VPS paketi, predstavlja skupno vrednost dodeljeno strežniku, vendar ne vrednost, ki jo bo stranka neposredno koristila za svoje podatke (datoteke spletnih strani, baze podatkov, e-pošto).
Del skupnega dodeljenega prostora bo zaseden/uporabljen s strani operacijskega sistema, nameščenega na VPS, ter s potencialno nadzorno ploščo. Prostor, ki je neposredno na voljo za podatke stranke, se zmanjša.
Del tega prostora mora biti prav tako vedno na voljo za morebitno posodobitev operacijskega sistema in drugih aplikacij, nameščenih nanj.
Imetniki VPS-jev, ki jih upravlja Hostico, bodo samodejno obveščeni, ko bodo razpoložljivi viri na VPS začeli doseči kritično raven, da bodo lahko sprejeli potrebne ukrepe.
V primeru, da stranka ne ukrepa za povečanje razpoložljivega prostora za shranjevanje in ta pade pod 1% ali 1GB, si Hostico pridržuje pravico, da začasno ustavi delovanje VPS, da zaščiti pred korupcijo podatkov na njem.

Za predstavitev razširjenih zmogljivosti značilnosti ponujenih storitev se v nekaterih primerih lahko uporabljajo besede, kot so "Neomejeno" in/ali "Nešteto" za opisovanje le-teh.
Te besede se nanašajo na sposobnost uporabe visoke količine virov in ne na možnost neomejene uporabe teh virov, natančneje brez obstoja zgornje meje.
Te meje v okviru virov, ki jih je mogoče ustvariti oziroma dodati (elektronski naslovi, poddomeni, parkirani domene, dopolnilni domene itd.) so postavljene na številko (količino) 999.
Kar zadeva mejo za mesečni promet, ta temelji na pasovni širini dodeljeni pogodbeni storitvi, pri konstantni hitrosti XMb/s (pasovna širina/sekundo) pa ni mogoče preseči prometa X*S/Mesečno (pasovna širina/sekundo * število sekund v mesecu).

Uporaba virov
Deljen VPS

V okviru VPS-jev z deljenimi viri je stalna uporaba teh virov na maksimalni ravni prepovedana.
Hostico bo spremljal porabo virov in obvestil stranko v primerih, ko poraba preseže naslednje pragove:

  • CPU 100% za obdobja daljša od 30 minut

Stranka bo imela možnost, da bodisi identificira in reši nastalo situacijo bodisi migrira na namenski VPS. Hostico si pridržuje pravico, da suspendera delovanje VPS, če njegovi procesi vplivajo na pravilno delovanje drugih VPS-ov na VPS vozlišču ali v primeru ignoriranja več obvestil, poslanih v tej zvezi.

Namenski VPS

Viri dodeljeni za te vrste VPS so 100% predani.
Njihova uporaba se lahko zato izvaja na maksimalni ravni dlje časa.

XIII. Veljavnost

Ta dokument je veljaven za nedoločen čas.
Hostico si pridržuje pravico do sprememb tega dokumenta, zato se strankam priporoča, da ga občasno pregledujejo.
Spremembe tega dokumenta so na voljo na naslednjem naslovu: Posodobitve pogojev
V primeru večjih sprememb bodo stranke obveščene po elektronski pošti.
Če imate dodatna vprašanja, nas prosim kontaktirajte.

Zadnja posodobitev 01.10.2024