
Vsebina
I. Splošno
II. Pogodbeno
III. Uveljavnost
IV. Finančno
V. Domeni
VI. Odgovornost
VII. Integriteta podatkov
VIII. Podpora / Pomoč
IX. Pravila načrta RESELLER / načrt VPS
X. Politika vsebin
XI. Politika uporabe
XII. Viri
XIII. Veljavnost
I. Splošno
Uporaba besede "Hostico" v teh pogojih in določilih identificira podjetje S.C. Awesome Projects S.R.L., ki se nahaja v Maramureșu, Sighetu Marmației, Str. Mihai Viteazu nr. 8, kot ponudnika storitev. Storitev, ki jih ponuja Hostico, je namenjena posameznikom, pravnim osebam, pravnim institucijam itd., ki imajo pravno sposobnost za sklenitev pogodbenega sodelovanja. Pogoji, določila in opisi delovanja storitev, na katere se sklicuje v tem dokumentu v obliki zunanjih povezav, so sestavni del teh Pogojev in Določil. Dodatni pogoji in določila, tudi če so znana, niso del tega dokumenta, razen če so izrecno uvedeni in medsebojno priznani.
Hostico je edini lastnik vseh materialov in informacij, dostopnih na spletni strani. Stranke ali obiskovalci spletne strani ne bodo mogli kopirati, reproducirati, distribuirati, javno komunicirati ali ponovno prenašati nobenega takega materiala ali njegovih delov, v nobeni obliki in z nobenimi sredstvi.
Hostico si pridržuje pravico do suspenzije storitev, ki jih ponuja, v primeru kršitve spodaj navedenih določil ali v odsotnosti pravočasnega odgovora glede teh kršitev. Hostico si prav tako pridržuje pravico do razkritja informacij o strankah v skladu s Pravilnikom o zasebnosti, da bi izpolnil morebitne pravne zahteve. V primeru, da to razkritje ne zahteva, da ostane zaupno, bo stranka o tem obveščena.
Hostico si pridržuje pravico, da izbriše katerikoli račun z 15-dnevnim obvestilom. Kakršnekoli pogoje, ki niso navedeni v tem dokumentu, lahko Hostico interpretira in spreminja brez predhodnega obvestila.
II. Pogodba
Sprejem vnaprej teh pogojev in določil je potreben za vsak poskus nakupa storitev, ki jih ponuja Hostico. Ob oddaji naročila stranka prevzame začetek pogodbenega sodelovanja s Hostico. Takoj potrdimo to začetno sodelovanje, vendar to potrdilo ne pomeni obveznosti za stranko ali Hostico, da nadaljujeta z aktivacijo naročila. Pridržujemo si pravico, da sprejmemo ali zavrnemo naročilo stranke po pregledu pristnosti in ravni zaupanja, ki ga stranka kaže glede naročila.
Z naročanjem stranka izjavlja in jamči na lastno odgovornost, da ima pravno sposobnost za nakup storitev, ki jih ponuja Hostico zase ali za družbo, ki jo zastopa.
Obvezuje se, da bo izpolnil z točnimi in veljavnimi podatki vsa polja, ki se nanašajo na njegovo identifikacijo, podatke, potrebne za izvedbo sodelovanja s Hostico. Stranka se zaveda, da lahko zagotavljanje napačnih ali nepopolnih informacij vpliva na sposobnost Hostico, da zagotovi naročene storitve in v nekaterih primerih lahko privede do zavrnitve aktivacije teh storitev s strani Hostico. Podatki, ki jih vnese stranka, se obdelujejo in upravljajo v skladu z Politiko zasebnosti ter Sporazumom o obdelavi podatkov.
III. Uporaba
Te določbe se aplicirajo vsem strankam Hostico, lastnikom katerega koli od paketov ali storitev, ponudjenih na spletni strani, uporaba storitev, ki jih zagotavlja, pa poteka le pod temi Pogoji in Določili, ki se uporabljajo za vse pogodben odnose med stranko in Hostico. Zakon, pod katerim delujejo ti pogoji in določila, je veljaven ob začetku sodelovanja. Storitve, ki jih ponuja Hostico v okviru pogodbe, so tiste, ki so na voljo na spletni strani Hostico.
Identifikacija vseh možnih interpretacij teh pogojev in določil ter pokrivanje vseh morebitnih situacij, ki se lahko pojavijo, je skoraj nemogoča. Zato vsaka situacija ali pogoj, ki ni neposredno ali posredno predstavljen ali obravnavan v tem dokumentu, spada pod interpretacijo Hostico.
IV. Finančni
Splošno
Trenutne cene so tiste, ki so prikazane na spletni strani Hostico.
Odvisno od izbrane storitve se lahko obdobje obračunavanja razlikuje. Vse plačila bodo izvedena na podlagi proformne računa, ki ga izda Hostico. Stranka se strinja, da bo vnaprej plačala vrednost storitev za obdobje, v katerem so te storitve zagotovljene.
Ne glede na valuto, uporabljeno za prikaz cen, bodo računi in plačila obdelana v RON po tečaju BNR + 2% na dan fakturiranja v skladu z veljavno zakonodajo.
Prilagoditev tečaja z dodatnim odstotkom 2% ima vlogo preprečevanja morebitnih nihanj, povezanih z tržnimi variacijami, ter ohranjanja kontinuitete in predvidljivosti pri obdelavi plačil, kar zagotavlja skladnost z prevzetimi finančnimi obveznostmi in trajnost storitev, ki jih nudimo.
Pošiljanje
Računi se pošiljajo v elektronski obliki prek e-pošte kot priponke in jih je mogoče naložiti kadarkoli iz računa stranke. Na zahtevo jih lahko pošljemo tudi s podpisom pooblaščene osebe. V primeru, da stranka zahteva pošiljanje računov v fizični obliki, bodo stroški pošiljanja bremenili stranko.
Preložitev/Zaustavitev/Reaktivacija
Storitvene storitve, ki jih ponuja Hostico, so privzeto aktivne 7 dni po datumu zapadlosti, navedenem na predračunu.
Storitev, ki jih Hostico kupuje od drugih dobaviteljev (npr. domene, licence, ssl certifikati), je mogoče podaljšati samo ob plačilu, saj imajo obdobje veljavnosti enako datumu zapadlosti na predračunu.
Stranke imajo možnost kadarkoli zahtevati odlog plačila za storitve gostovanja Hostico. Odlog lahko traja največ 14 dni od datuma zapadlosti, ki se nanaša na paket gostovanja. V izjemnih primerih, po podrobni oceni situacije s strani podporne ekipe Hostico, se lahko upošteva morebitna izjema in odlog plačila, ki presega 14 dni.
Računi strank, ki niso plačali tarif za zagotavljanje storitve najpozneje 7 dni po datumu zapadlosti, predstavljenem na proforma računu, bodo avtomatično suspendirani v primeru pomanjkanja dokazila o plačilu ali zahteve za odlog.
Dokazila o plačilu bodo privedla do aktivacije/ponovne aktivacije naročenih/imposredovanih storitev, davčni račun pa bo izdan šele, ko bo plačana vsota vidna na enem od bančnih računov Hostico.
Hostico si pridržuje pravico, da ponovno odpre/aktivira račune šele po popolnem plačilu vseh zneskov, ki jih dolguje stranka.
Neplačilo
Hostico si pridržuje pravico, da skrajša obdobje veljavnosti plačanih storitev vnaprej, da bi nadomestil zneske dolžne s strani stranke za opravljene, a neplačane storitve.
Kompenzacija na ta način se bo izvedla na podlagi izdanih proformnih računov.
Hostico si pridržuje pravico, da suspendira račun stranke v primeru neplačila računa do datuma zapadlosti, navedenega na izdanem računu.
V primeru, da bo neplačilo preseglo 30 dni, bo račun skupaj z vsemi podatki, ki so na njem, samodejno izbrisan s strežnika.
Vsaka nadaljnja prošnja glede pridobitve ali obnovitve podatkov, ki so bili na računu ob trenutku brisanja, v kolikor obstaja varnostna kopija, bo obravnavana v okviru najmanj 2 ur supporta v primeru deljenih paketov brez pravic Reseller, oziroma 4 ure supporta v primeru paketov z pravicami Reseller oziroma VPS, za varnostne kopije, shranjene v prvih 30 dneh. Vsaka dodatna obdobja 30 dni bodo zaračunana dodatna ura podpore, tudi če dejansko prekoračeno trajanje je krajše od 30 dni.
Število ur podpore, potrebnih za obnovitev, bo določeno in sporočeno stranki po analizi, ki jo bodo izvedli tehnični operaterji Hostico.
Nadgradnja / Zmanjšanje
Stranka ima možnost, da kadarkoli izvede nadgradnjo ali downgrade kupljenih storitev. Za nadgradnjo se bo plačala le razlika med začetnim paketom in paketom, na katerega se bo nadgradilo, za preostalo obdobje, ki je bilo vnaprej plačano za začetni paket. Pri downgrade-u lahko preostali kredit uporabite za podaljšanje storitve, vendar priporočamo, da se pred temi operacijami posvetujete s ekipo Hostico glede vaših potreb.
Kredit za downgrade se izračuna le za cele mesece, plačane vnaprej, v povezanosti z datumom zahteve za operacijo in naslednjim datumom zapadlosti.
Operacije nadgradnje / downgrade-a ali prehodi na novo ponudbo so brezplačne le enkrat v 60-dnevnem obdobju. V primeru nove zahteve tega tipa v tem obdobju, si Hostico pridržuje pravico, da zaračuna postopek v okviru ur podpore.
Operacije nadgradnje / downgrade-a, ki vključujejo združitev računov, ne glede na časovno obdobje, v katerem so izvedene, bodo zaračunane v okviru ur podpore, kupljenih.
Operacije nadgradnje ali downgrade-a, ki vključujejo spremembo nadzorne plošče, kot tudi morebitne rekonfiguracije ali prilagoditve virov na zahtevo stranke, bodo zaračunane v okviru ur podpore, kupljenih.
Storitve, pri katerih predstavitev uporablja vrednosti med minimumom in maksimumom ('od' - 'do'), imajo ceno prikazano za minimalne vrednosti. Na voljo vrednosti do prikazanega maksimuma se lahko izberejo za plačilo tako med postopkom naročanja kot tudi pozneje.
Vračilo denarja
Stranka ima pravico zahtevati vračilo za storitve, plačane Hosticu, kadarkoli, vendar bo njihovo vračilo izvedeno pod naslednjimi pogoji:
- če je zahteva vložena znotraj 30 koledarskih dni od aktivacije naročila, bo stranka prejela polno povračilo, razen v primerih, ki vključujejo prenos podatkov iz zunanjega ponudnika; v tej situaciji se bo zadržal znesek, ki je enak uram pomoči, potrebnim za prenos;
- če je zahteva vložena več kot 30 koledarskih dni po aktivaciji naročila kupca, se vrne le znesek za preostale polne mesece, ki so bili plačani (v povezavi z datumom zahteve za operacijo in naslednjim datumom zapadlosti);
- Če je bila zahteva že poslana za zadevno domeno, se bo stranki povrnilo le znesek za preostale polne mesece, ki so bili plačani (v zvezi z datumom zahteve za operacijo in naslednjim datumom zapadlosti);
- če je bila prošnja že vložena s strani zadevnega stranka, bodo povrnjeni le preostali polni meseci, ki so bili plačani (v zvezi z datumom prošnje za operacijo in naslednjim zapadlim datumom);
- Če kupec izkorišča ponudbo, ki vključuje brezplačne storitve (npr. domene, licence, ssl certifikate), se bo njihova vrednost odštela od skupnega zneska, ki se vrača.
Zneski, ki so bili plačani, ne bodo vračeni za:
- storitev, ki se kupujejo prek Hostico v primeru zagotavljanja ali rezervacije teh storitev s strani Hostico. Storitve, ki spadajo v to kategorijo, vključujejo, a niso omejene na: registracijo in podaljšanje domen, licencirana programska oprema, ssl certifikate itd.;
- obnova varnostnih kopij, povezanih s gostiteljskimi računi po njihovi izbrisi, ne glede na razlog, ki je privedel do njihovega izbrisa;
- storitev, ki so bile začasno ustavljene ali prekinjene zaradi kršitve teh pogojev in določil, ne glede na to, ali so jih neposredno odkrili člani Hostico ekipe ali so o tem obvestili tretje osebe;
Vrnitev zahtevane vsote bo obdelana s strani Hostico v največ 15 delovnih dneh na račun, iz katerega je bila plačana, ali na drug račun, ki ga označi kupec;
Vrnitev bo potrjena ob opravljenem postopku z izdajo davčnega obračuna o odpisu, ki predstavlja vrednost vrnjene vsote;
Obdobje med izvedbo odpisovanja in dejanskim prenosom zneska na račun stranke ni pod nadzorom Hostico, saj je določeno s postopki in roki medbančnega prenosa;
Od zneska, ki se vrača, bo zadržan vsak znesek, ki ga dolguje stranka na podlagi neplačanih proforma računov, izdanih za opravljene storitve.
Spremembe tarif
Pridržujemo si pravico, da kadarkoli spremenimo cene, ki veljajo za storitve, predstavljene na strani.
V primeru, da se nove cene uporabijo za trenutne storitve strank, bodo te o tem obveščene vsaj 30 koledarskih dni pred njihovim začetkom veljavnosti.
Kar zadeva spremembo cen, ki veljajo za najem novih storitev, je minimalno obvestilo vsaj 7 koledarskih dni.
Storitev, plačane vnaprej, ne bodo prizadete zaradi sprememb cen razen ob njihovem podaljšanju.
V okviru sprememb tarif, ki vključujejo tudi spremembe konfiguracij za najete storitve, se te prenesejo na nove konfiguracije z ustreznimi vrednostmi cen oziroma konfiguracije, ki so čim bližje obstoječim konfiguracijam.
Obdelava plačil
Glede na tip stranke, način plačila, datum transakcije in datum prejemanja plačila, lahko vključuje postopek avtomatske ali ročne obdelave. S avtomatsko oziroma ročno obdelavo mislimo na neposredno vključitev operaterja podjetja Hostico v postopek obdelave.
Fiskalne račune za plačila z bančno kartico bomo izдали le do predzadnjega delovnega dne v mesecu. Plačila, opravljena v dneh, ki sledijo temu v istem mesecu, bodo enakovredna fiskalnim računom, izdanih v naslednjem koledarskem mesecu, glede na njihovo pojavnost na izpisku računa.
Brez glede na način obdelave plačil ali datum izdaje fiskalnega računa, bodo plačane storitve aktivirane v najkrajšem možnem času s strani Hostico po potrditvi plačila s strani procesorja plačil.
Hostico ponuja možnost shranjevanja podatkov kreditnih kartic na platformah partnerskih procesorjev plačil.
Na ta način lahko stranka kadarkoli doda eno ali več kartic v svoj uporabniški račun in jih uporablja za plačilo računov, ne da bi bilo potrebno ponovno vnašati podatke kartice in potrjevati plačilo.
Poleg tega se lahko poleg ročne uporabe shranjene kartice za račune kupljenih storitev nastavi tudi za ponavljajoče se plačevanje ene ali več storitev, tako da se takoj, ko je račun izdana za to storitev, znesek potreben za podaljšanje avtomatsko odvzame z ustrezne kartice.
Z aktivacijo ponavljajočega se plačila stranka podeljuje Hosticu pravico do pobiranja oziroma odvzema ustreznega zneska, ki je enak vrednosti podaljšanja veljavnosti storitve, za katero je bilo aktivirano ponavljajoče se plačilo.
Ponujena in obdelana ponavljajoča se plačila so podvržena splošnim pravilom o vračanju denarja.
Izdaja proformnih računov se izvaja avtomatsko s strani Hostico ob fakturiranju storitev, na podlagi kontaktnih in fakturiranjskih podatkov, ki jih izpolni oziroma zagotovi stranka.
Podatki, navedeni na proformnem računu (neplačan račun), jih lahko stranka spremeni le toliko časa, dokler je v stanju proformnega računa. Sprememba teh podatkov po obdelavi plačila oziroma izdaji davčnega računa ni več mogoča.
Da se podatki na proformnem računu odražajo tudi na davčnem računu, morajo podatki plačnika iz transakcije, podatki, ki jih zagotovi banka oziroma ponudnik plačil, sovpadati s temi. V nasprotnem primeru bodo podatki davčnega računa spremenjeni s strani Hostico, tako da bodo ustrezali podatkom plačnika.
Dolžnost stranke je, da ob izvršitvi plačila zagotovi, da se podatki, na podlagi katerih bo plačilo opravljeno, ujemajo z obstoječimi podatki na proformnem računu.
V nekaterih primerih, ko se podatki plačnika razlikujejo od tistih na proformnem računu, si Hostico pridržuje pravico, da kontaktira stranko za pojasnitev situacije oziroma za zagotavljanje dodatnih podatkov za pravilno fakturiranje.
Sprememba podatkov na davčnem računu je mogoča z nekaj izjemami, pred posredovanjem le-teh v nacionalni sistem E-Faktura, in sicer le za mesec, ki je v teku, pred predajo računovodske situacije.
Kredit / Sredstva
Stranka ima možnost, da v svoj račun nakaže zneske denarja v obliki kredita ali sredstev, ki jih bo stranka uporabila za plačilo prihodnjih računov.
Račun, generiran za dodajanje kredita, bo podlegel davčni zakonodaji, v okviru katere spada stranka, kar bo določilo uporabo in višino stopnje DDV.
Dodani kredit na račun stranke ne bo vseboval plačanega DDV, vendar ob uporabi ali apliciranju kredita za plačilo računa, obstoječi DDV na tem računu ne bo treba plačati.
Uporaba in apliciranje zneskov bosta odločena s strani stranke in izvedena ročno, ti zneski ne bodo uporabljeni ali aplicirani avtomatsko.
Kredit se lahko aplicira na račune le, če je njegov znesek enak ali večji od vrednosti računa pred apliciranjem DDV. Delne plačila, natančneje uporaba kredita za plačilo računa z višjo vrednostjo kot kredit, niso možna.
V primeru, da so bile ena ali več storitev stranke obnovljene vnaprej ali so porabile več virov, kot je bilo dodeljenih, si Hostico pridržuje pravico, da uporabi te zneske za ustrezne generirane račune.
Finančno stanje kredita / sredstev je stalno na voljo v računu stranke.
Ob uporabi kredita za plačilo določenih storitev, v skladu s veljavno zakonodajo, bodo ustrezni proforma računi postali Računi za opravljene storitve.
Edini trenutek, ko se izda davčni račun v zvezi s kreditom, je ob generiranju računa za njegovo dodajanje.
Minimalni znesek, ki ga lahko nakažemo, je 10.00€, največji pa 1000.00€. Prav tako skupni znesek razpoložljivih sredstev v določenem trenutku ne sme presegati zneska 1000.00€.
Kampanje
V primeru ponudb z brezplačnimi proizvodi/storitvami se le-ti lahko uporabljajo le na opremi in omrežju Hostico. V primeru prenosa storitev k drugim ponudnikom/registratorjem bo stranka zaračunana zneske, ki ustrezajo aktivaciji teh storitev. Hostico si pridržuje pravico, da kadar koli prekine veljavnost promocijske ponudbe.
Glede storitev, ki se ponujajo brezplačno ali tistih, ki so v okviru aktivne promocije, običajno ponudbe veljajo le za prvo leto uporabe, pri čemer je zahteva, da v drugem letu plačate polno ceno storitve, če si želite podaljšanja. Hostico lahko te storitve, za katere se odloči, izvzame iz tega pravila za nedoločen čas.
Izdaja računov, pa tudi aktivacija ali reaktivacija povezanih storitev, bo potekala med delovnim časom trgovskega oddelka, razen ob praznikih in zakonskih prostih dneh.
V primeru kršitve predstavljenih pogojev in določil si Hostico pridržuje pravico, da blokira vračila stranki.
Promocijske kuponi
Promocijski kuponi so razvrščeni v več kategorij na podlagi obdobja veljavnosti, možnega števila uporabe in datuma lansiranja. Ta stran bo prikazovala razpoložljive promocijske kupone v rednih intervalih skupaj z gostiteljskimi paketi/storitvami in obdobji, na katera se nanašajo.
- Tedenski kuponi
Vsak teden od ponedeljka do nedelje bo naključno izbran paket gostovanja, ki bo imel koristi od promocijske kupon. Znesek popusta in minimalno obdobje nakupa se bosta tedensko spreminjala, kar neposredno ponuja priložnost za izbiro pravega paketa po znižani ceni.
- Flash kuponi
Ti kuponi bodo veljali le 24 ur, vendar bo kratko veljavnostno obdobje nadomeščeno z višjim odstotkom popusta v primerjavi z drugimi kuponi.
- mesečni kuponi
Zaradi dejstva, da vsi nimamo potrebnih virov za iskanje kratkotrajnih kuponov, smo se odločili, da strankam vsak mesec ponudimo akcije na vseh paketih gostovanja. Glavni faktor za to znižanje bo obračunsko obdobje in ne izbrani paket.
- Počitniški kuponi
Nekateri prazniki si zaslužijo, da jih praznujemo! Ob tej priložnosti bo Hostico ponudil kupon za popust na celotno paleto gostiteljskih/spletnih storitev.
- Omejeni kuponi
Za razliko od drugih kuponov, predstavljenih prej, ti niso omejeni s časovnim okvirom, temveč s številom uporabe. Vsak kupon v tej kategoriji, ko je enkrat izkoriščen, se ne more več ponovno uporabiti.
Splošni pogoji za uporabo promocijskih kuponov:
- promocijski kuponi so na voljo vsem fizičnim in pravnim osebam
- popust bo uporabljen le za nove naročnike gostovanja
- dejavnost strani mora biti v skladu s Pogoji in določili uporabe Hostico
- kuponi se ne morejo uporabljati retroaktivno
- kuponi se ne morejo kombinirati z drugimi kuponi ali drugimi popusti, ki jih ponuja Hostico ali tretje strani
- kuponi veljajo le za prvo kupljeno obdobje
- kuponi veljajo samo za Hostico gostiteljske pakete in zasebne strežnike
- storitve/izdelki, ponujeni brezplačno v kupljenem gostiteljskem paketu, niso predmet popusta
- kuponi se ne uporabljajo za naročila nadgradnje
V. Domene
V zvezi z razmerjem glede registracije/podaljšanja domen, je naša odgovornost omejena na zagotavljanje storitve nakupa/podaljšanja imena domen.
Hostico ne more in ne bo preveril pravne zakonitosti registracije imena domen, edino preverjanje, ki ga opravi Hostico, je razpoložljivost domen za registracijo. Preverjanje izbranega imena domen za registracijo glede na kršitev določenih zakonov ter kršitve pravic intelektualne lastnine tretjih oseb je odgovornost stranke.
Če ni drugače določeno z oddajo ločenih podatkov prek ustreznega obrazca za naročilo ali s pisno komunikacijo s Hostico, se registracija domen izvede na podlagi identifikacijskih podatkov, ki obstajajo v računu stranke. Stranka tako postane tako zakoniti lastnik registriranih domen kot tudi pravno odgovorna zanje.
Trenutna dodelitev domene ni pod vplivom ali nadzorom Hostico, stranka pa lahko zagotovi, da se je registracija/podaljšanje zgodila le ob potrditvi te operacije z naše strani.
Hostico ne prevzema odgovornosti in ne daje nobenih jamstev glede registracije/podaljšanja domen.
Različne organizacije upravljajo z domenami. Vsaka od teh organizacij ima svoje pogoje za registracijo, upravljanje in reševanje sporov. Da bi bila registracija/podaljšanje uspešna, mora stranka zagotoviti informacije oziroma dokumente, ki jih zahtevajo člani ekipe Hostico, ter natančno slediti njihovim navodilom.
Ko je domena registrirana za vnaprej določeno obdobje, pripada stranki v obliki izbranega niza znakov. Sprememba imen domen po potrditvi registracije ali prenosa ni možna.
Podrobne zahteve za vsako razširitev, ki jo ponuja Hostico, lahko vidite tako, da dostopate do pogojev domen
Plačilo podaljšanja domen mora biti opravljeno pred datumom zapadlosti, povezanem s proformnim računom, oziroma rokom za izogibanje situacijam, ko domena ne bo več mogoča podaljšati. Datumi, prikazani v opisu računa ali v njegovi vsebini, nikakor ne predstavljajo roka in jih ne smete obravnavati kot končni datum za plačilo. Informacije v opisu so le ocene, ki jih zagotavljajo registratorji domen glede njihove veljavnosti in so vključene izključno za splošno obveščenost stranke.
V primeru, da je domena plačana po datumih zapadlosti/izteka, Hostico ne prevzema odgovornosti za dodatne stroške, ki jih zahteva registrar v zvezi z reaktivacijo/podaljšanjem domene.
Če dogovorjena domena ni ustrezno obnovljena in posledično postane na voljo na trgu ter jo registrirajo drugi zaradi dejanja ali opustitve s strani Hostico ali kakršne koli tehnične napake, ki se lahko pojavi, Hostico ne bo odgovoren za izgube, ki jih utrpi uporabnik.
V primeru, da uporabnik utrpi izgube zaradi nedostopnosti domene za določeno obdobje ali zaradi registracije s strani drugih strank, nadomestilo, ki ga dodeli Hostico, ne sme presegati zneska, plačanega sprva za domeno, v skladu z vrednostjo, zapisano na računu. Ugotovitev je treba pisno sporočiti Hosticu v 30 dneh od datuma, ko je bila situacija opazovana.
Hostico ne prevzema odgovornosti za razpoložljivost domen med časovnim obdobjem med oddajo naročila in dejanskim plačilom za registracijo domene. Storitev registracije domen deluje globalno po načelu "kdor prej pride, prej melje".
Registracija domene ne daje imunitete v primeru pritožb glede registracije, rezervacije ali uporabe te domene. V primeru spora glede domene bo Hostico povezala strani za rešitev situacije po mirni poti.
Če se dve strani ne strinjata, se lahko spor reši s sklicevanjem na sodišče.
Tekom celotnega postopka mirne ali sodne rešitve bo stranka zagovarjala nedolžnost Hostico in bo sprejela, da Hostico sprejme kakršne koli ukrepe, ki jih šteje za potrebne za zaščito svojih interesov, pri čemer ti ukrepi vključujejo, a niso omejeni na, blokiranje, izbris ali prenos domene.
Glede na način delovanja DNS storitve Hostico za deljene pakete preko DNS grozdov, ne moreta obstajati 2 domeni z istim imenom na strežnikih Hostico. Ta situacija lahko povzroči težavo, če je na strežnikih Hostico DNS zabeležena iztekla domena in tretja oseba odda naročilo za gostovanje ustreznega imena domene. V tem primeru, da bi izpolnili oddano naročilo, bo Hostico kontaktiral lastnika gostovanja iztekle domene, da odstrani njeno DNS nastavitev. Če se naročnik ne odzove na to zahtevo, si Hostico pridržuje pravico, da izbriše DNS nastavitev domene s svojih strežnikov. Ta ukrep ne vpliva na informacije, shranjene v zvezi z domeno (spletna stran, e-pošta, baze podatkov).
VI. Odgovornost
Hostico ne more biti obravnavan kot odgovoren za škodo, povzročeno z začasno nedostopnostjo opreme ali omrežja, ne glede na vzrok te prekinitve.
Ta določba vključuje tudi škodo, ki izhaja iz poškodbe ali izgube podatkov.
Stranka se strinja, da jamči in nas šteje za nedolžne v zvezi z morebitnimi zahtevki, škodo, vključno, a ne omejeno na to, škodo, povzročeno tretjim osebam, ki izhaja kot posledica uporabe storitev, ki povzročajo škodo našemu klientu.
Hostico si pridržuje pravico do izvajanja kratkih vzdrževalnih del (5-10 minut) kadarkoli v dnevu, da izvede ukrepe za izboljšanje značilnosti (zmogljivost, varnost, zanesljivost itd.) ponujenih storitev. Ti postopki se lahko izvajajo brez predhodnega obvestila prizadetim strankam.
Hostico prevzema odgovornost v primeru, da je prekinitev zagotavljanja storitev povzročena namenoma ali je rezultat malomarnosti s strani ekipe Hostico. Stranka izjavlja, da razume in se strinja, da skupni znesek škode, ki jo uveljavlja iz katerega koli razloga proti Hostico, in ki bi jo lahko plačal Hostico, na noben način in v nobenem primeru ne sme presegati skupnega zneska provizij, ki jih je stranka plačala ponudniku na zadnjem računu za zagotavljanje storitev, za katere se uveljavlja škoda.
Stranka prevzema odgovornost za morebitno škodo, povzročeno Hosticu neposredno ali posredno, zaradi nepravilne uporabe ponujenih storitev ter kršitve teh pogojev in določil. To vključuje, vendar ni omejeno na pravne stroške, stroške odvetnika, notarske stroške in druge izdatke.
Hostico na svoji spletni strani nudi vadnice, primere konfiguracij in odgovore glede različnih vidikov delovanja določenih storitev, aplikacij, operacijskih sistemov, nadzornih plošč itd. Vse informacije v teh člankih so bile preizkušene in so bile ob času njihove objave ocenjene kot veljavne, na podlagi tedanjih načinov delovanja, različic aplikacij, ki so bile takrat na voljo, in obstoječe dokumentacije. Hostico ne jamči za dosego predstavljene ali želeno funkcionalnost kot rezultat korakov, opisanih v člankih, na kasnejši datum, na različnih konfiguracijah, in na drugih različicah aplikacij, ter zato ne prevzema odgovornosti za morebitne škode, ki bi lahko nastale zaradi uporabe informacij, predstavljenih v člankih, ne glede na njihovo vrsto.
Aplikacija za upravljanje računom strank ponuja funkcionalnost prenosa storitev, ki jih ima stranka, na drug račun stranke Hostico. Ta prenos zahteva dostop do računa imetnika stranke, saj ga je mogoče iniciirati le od tam in na e-poštni naslov, povezan z računom stranke za potrditev prenosa. Kot rezultat uvedenih varnostnih ukrepov Hostico ne prevzema odgovornosti za izvedene prenose. Lastnik storitve je stranka, ki ima storitev na svojem računu v času kakršnihkoli zahtevkov za informacije ali ukrepe v zvezi s to storitvijo.
Hostico ne more in ne sme biti odgovoren za reševanje napak ali incidentov v okviru posegov v aplikacije, ki se uporabljajo, v primeru, da proizvajalci / dobavitelji teh aplikacij nimajo na voljo rešitve za odpravo teh napak ali pa prenehajo zagotavljati tehnično podporo.
Hostico ne prevzema odgovornosti glede licenciranja programske opreme, ki jo uporablja Stranka, razen tiste, ki jo zagotavlja Hostico.
VII. Integriteta podatkov
V primeru skupnih gostiteljskih računov in strežnikov, ki jih administriramo, smo odgovorni za varnost strežnika, vendar ne za aplikacije, nameščene s strani stranke.
Hostico ne prevzame odgovornosti za obstoječe varnostne luknje v aplikacijah strank in za morebitno škodo, povzročeno z izkoriščanjem le-teh.
Odgovornost v tem pogledu nosi skrbnik oziroma razvijalec aplikacije.
Hostico ne prevzame odgovornosti za zaščito osebnih elektronskih naprav, ki se uporabljajo za dostop do pogodbenih računov/storitev. Odgovornost uporabnika je, da zagotovi, da so tako aplikacije, nameščene/uporabljene na gostiteljskih računih, kot tudi lastne naprave, posodobljene in zaščitene.
Stranka bo imela dostop do računov preko kombinacije uporabniškega imena in gesla. Ta je odgovorna za ohranjanje teh podatkov v varnih pogojih, prav tako kot za druge občutljive informacije.
Stranka bo odgovorna za vsak zlorab, opravljen z uporabo teh podatkov, bodisi pooblaščenega bodisi nepooblaščenega. Če ugotovi, da je tretja nepooblaščena oseba seznanjena s temi podatki, jih mora takoj ponastaviti.
Opis pogojev, pod katerimi se izvaja in ohranja varnostno kopiranje, je na voljo na naslovu varnostno kopiranje Hostico.
Vendar pa je treba opozoriti, da ne nudimo nobene garancije za integriteto varnostnih kopij in edini odgovorni za obstoj varnostne kopije podatkov je lastnik teh podatkov.
VIII. Podpora / Pomoč
Identifikacija
Podpora za ponujene storitve je na voljo preko metod in v časovnem okviru, predstavljenem na kontakt strani, ne glede na vrsto pogodbenih storitev.
Glede na informacije in / ali operacije, ki jih zahtevajo, lahko operaterji Hostico uporabijo identifikacijo stranke kot imetnika storitev, na katere se nanašajo njene zahteve.
Metode identifikacije se razlikujejo glede na način stika, ki ga uporablja stranka, in sicer:
- telefon - zahteva za informacije v uporabniškem računu ter podporni PIN
- pogovor - prijava v klientski račun
- ustrezni e-poštni naslov in vstopnica - uporaba nabiralnika, povezanega s računom stranke, za pošiljanje zahtevkov
Neupoštevanje zahtev Hostico otežuje ugotavljanje lastniških pravic in bo povzročilo nemogočnost odzivanja na predložene zahteve.
Čas odziva
Hostico poskuša zagotoviti čas odziva pod 60 minutami za zahteve, poslane po e-pošti oziroma s pomočjo servisa za podporo. Ta čas je lahko vplivan tudi zaradi kompleksnosti same pritožbe ter števila obstoječih zahtevkov v tistem trenutku.
Izmenjava informacij po telefonu oziroma preko aplikacije za podporo, čeprav poteka v realnem času, ne zagotavlja takojšnje rešitve predstavljene situacije.
Podpora po telefonu
Telefončna podpora ne more biti uporabljena kot metoda za raziskovanje oziroma odpravljanje težav v realnem času.
Vsaka zahteva, ki zahteva čas raziskovanja daljši od 5 minut, bo usmerjena na alternativne kanale podpore.
Hostico si pridržuje pravico, da v izjemnih primerih prekine podporo, ki se nudi stranki, kot so:
- zloraba zahtevkov za podporo
- neprimeren jezik in vedenje katere koli vrste do članov ekipe Hostico
Razvrstitev zahtevkov kot zlorabnih ali jezika, vedenja kot neprimernega, žaljivega je v pristojnosti Hostico.
Vsaka zahteva, ki je izven področja pomoči, ki jo nudi Hostico v okviru VPS Managed in Deljene Gostovanja, bo obravnavana preko ustreznih ur pomoči oziroma storitve Managed Hosting.
Ti zahtevki vključujejo, vendar niso omejeni na:
- konfiguracije naprav in e-poštnih odjemalcev
- pomoč pri nameščenih aplikacijah
- katera koli druga zahteva izven okvira standardne podpore Hostico
Stranke, ki nudijo storitve Hostico tretjim osebam, so odgovorne za upravljanje storitev, ki jih nudijo tem tretjim osebam, in za zagotavljanje potrebne tehnične podpore.
Hostico v takih primerih ne bo nudil tehnične podpore navedenim tretjim osebam, razen če ne bo mogoče identificirati in določiti narave odnosa med stranko Hostico in tretjo osebo.
VPS gostovanje
Odgovornost Hostica v okviru VPS storitev je omejena na delovanje in zagotavljanje internetne povezave. Storitev, nameščena na VPS, ne spada pod odgovornost Hostica, razen v primeru nakupa storitve Managed VPS.
Razen ponudb ali promocij, kjer je pomoč navedena kot brezplačna v okviru VPS storitev, pomoč ni vključena brezplačno.
Stranke, ki želijo izvedbo operacij izven standardnih storitev pomoči, lahko kupijo ure pomoči.
Hostico si pridržuje pravico zavrniti namestitev novih aplikacij, storitev, knjižnic, tudi v okviru kupljenih ur pomoči / upravljanja.
Upravljen VPS
Storitev upravljanja VPS je na voljo samo za VPS-je, kupljene skupaj z nadzorno ploščo, ki je na voljo v ponudbi Hostico.
V okviru upravljane storitve stranka ne bo imela dostopa do prijavnih podatkov s skrbniškimi pravicami na ravni strežnika.
Upravljanje se nanaša in se povzame na storitve in aplikacije, ki so potrebne za delovanje standardnega strežnika za gostovanje, ki jih zagotavlja nameščen nadzorni panel.
Med njimi navajamo: spletni strežnik, poštni strežnik, strežnik baze podatkov, nadzorni panel, ftp strežnik, programski jeziki, potrebni za delovanje aplikacij strank.
Vsako zahtevo glede namestitve oziroma konfiguracije storitev ter aplikacij zunaj teh in nadzornega panela bo obravnavana in obdelana v okviru kupljenih ur podpore.
Upravljanje strežnikov s strani Hostico vključuje naslednje operacije:
- namestitev in konfiguracija nadzorne plošče z njenimi sorodnimi storitvami
- namestitev in konfiguracija požarnega zidu
- periodično posodabljanje nameščenih storitev
- 24/7 spremljanje in posredovanje
- optimizacije ravni storitev
- avtomatizacije na ravni strežnika
Neupravljano / IaaS
Lastniki storitev tipa IaaS bodo prejeli brezplačno podporo le v zvezi z delovanjem kupljenih storitev in njihovo medsebojno povezavo na ravni infrastrukture.
Konfiguracije VPS-ov, omrežij, zunanjega shranjevanja itd. ne spadajo sem.
Prehod na Managed VPS je mogoč le z nakupom novega VPS-a z ustrezno možnostjo.
Lastniki teh storitev lahko koristijo dodatno tehnično podporo le z nakupom ur podpore.
Stranke z VPS-ji, ki so v lastni administraciji, bodo obveščene, če bo VPS identificiran kot okužen oziroma kompromitiran zaradi aktivnosti, ki poteka v omrežju, ali kot posledica sprožitve drugih kazalnikov, ki jih spremlja Hostico.
Glede na resnost situacije in aktivnosti VPS-a bodo sprejete različne ukrepe po kontaktiranju stranke, kot so: prekinitev povezave z javnim omrežjem, zaustavitev VPS-a itd.
Stranke so odgovorne za prepoznavanje in odstranitev vira kompromitacije ter orodij, ki jih uporabljajo napadalci na VPS-u za ponovno vzpostavitev delovanja, in/ali se lahko odločijo za najem novega VPS-a za ponovno vzpostavitev veljavnih podatkov, ki jih imajo.
V primeru, da stranka ne ukrepa, ne prevzame odgovornosti in problematična aktivnost VPS-a ne preneha, si Hostico pridržuje pravico, da suspendira delovanje tega VPS-a za nedoločen čas.
Deljeno gostovanje
Stranke paketov tipa deljeno / shared imajo 24/7 podporo glede delovanja in funkcionalnosti storitev, nameščenih na strežniku. Zahteve, ki so dostavljene zunaj tega območja, se lahko uvrstijo in ponudijo bodisi v okviru drugih storitev Hostico bodisi v okviru kupljenih ur podpore.
Na nivoju deljenega strežnika ne bodo izvedene spremembe, ki bi vplivale na delovanje storitev oziroma strežnika za druge stranke na tem strežniku.
Imetniki storitev deljenega gostovanja / shared hosting lahko izberejo nakup ur podpore za izvajanje operacij, ki niso vključene v standardno podporo.
Upravljevano gostovanje / xCMS
Stranke, ki želijo pomoč pri izvajanju različnih operacij znotraj aplikacij, ki so jih namestile, lahko sklenejo storitev xCMS.
Veljajo pogoji, določeni za storitev Managed Hosting / xCMS.
Preprodajni hosting
Podobno kot uporabniki storitve skupnega gostovanja, imajo stranke s paketom Reseller koristi od 24/7 podpore glede delovanja ponujenih storitev.
Selitev podatkov
Prevod podatkov strank je operacija, ki jo izvaja ekipa Hostico, dokler je ciljni strežnik del omrežja Hostico in operacija ne spada pod pristojnost drugih klavzul v teh splošnih pogojih.
Ta operacija ne vključuje nobenih stroškov v naslednjih primerih:
- Na podlagi prvotnega naročila ustrezne storitve paket gostovanja v okviru storitev Skupnega gostovanja, Reseller in Upravljenega VPS, razen v določenih posebnih tehničnih situacijah, ugotovljenih v procesu analize migracije.
- med strežniki v Hostico omrežju kot posledica operacije nadgradnje / znižanja, razen za tistega, ki je naveden v opisu teh operacij
Postopek se bo zaračunal med urami podpore v naslednjih primerih:
- prehod na VPS-je pod upravljanjem strank
- prenosi podatkov, zahtevani v 30 dneh po aktivaciji storitve Hostico za račune / spletne strani / aplikacije, ki se razlikujejo od glavne storitve, kamor se prenos izvaja
- Če mora biti prenos podatkov ponovno začet zaradi dejanja / opustitve stranke, ki je v nasprotju z navodili Hostico
- Katera koli operacija, ki je ne more izvesti avtomatizirani postopek in zahteva ročno ali prilagojeno posredovanje.
Zaradi številnih možnih kombinacij nastavitev, tako za aplikacijo kot tudi za programski jezik, ne moremo ponuditi absolutne garancije in se ne prevzemamo odgovornosti za optimalno delovanje spletne strani/aplikacije po spremembi načrta, migraciji ali kloniranju aplikacij. Vsak uporabnik ima lahko svoje lastne konfiguracije, ki lahko vplivajo na zmogljivost in združljivost s specifičnimi napravami in okolji. Stranka mora zagotoviti, da so podatki migrirani v skladu s prošnjo in v primeru e-poštnih predalov je uporabnik odgovoren za nastavitev/ponovno nastavitev e-poštnih odjemalcev, ki jih uporablja.
Hostico ne more biti odgovoren za morebitne napake pri delovanju ali težave pri dostopu do določenih funkcionalnosti, ki se lahko pojavijo po migraciji med različnimi strežniki, tako na ravni spletne strani/aplikacije kot tudi pri e-poštnih predalih.
Urni podpore
Ure podpore predstavljajo čas dodeljen za zahteve strank v mesecu. Te so razdeljene v 2 kategoriji, in sicer:
- ure podpore, ki so na voljo privzeto v okviru kupljenih storitev
- dodatne podpora ure, kupljene za izvajanje nalog izven standardne podpore
Glavna razlika med njimi je v veljavnosti in možnosti kopičenja.
Ure pomoči, ki so ponujene privzeto, veljajo le za mesečne periode, potekajo ob koncu vsakega meseca plačanega gostovanja in jih ni mogoče kopičiti z urami naslednjega meseca.
Ure pomoči, ki so bile kupljene neposredno, se lahko kopičijo z drugimi urami pomoči in ne potekajo.
Nakup ur pomoči ne zagotavlja prevzema in rešitve zahtevkov, poslanih ekipi Hostico.
Številčenje ur pomoči na ravni zahtevkov, poslanih tehnični ekipi, bo izvedeno na podlagi časa, ki ga je tehnični operater Hostico namenil reševanju težave.
Ure pomoči bodo štete za vse tehnične zahtevke, ki jih je mogoče opraviti v okviru storitev VPS Managed, ne glede na način stika, štetje pa bo potekalo tako za neposredne zahteve, ki jih je vložil imetnik, kot tudi za morebitne tretje strani, katerim je bilo podeljeno pravico do tehnične zahteve.
Pod neskladnimi operacijami podpore razumemo vsako dejanje, ki ga lahko izvede neposredno stranka (z ali brez usmeritve podporne ekipe Hostico), vendar se iz različnih razlogov zahteva, da ga izvedejo tehnični operaterji.
IX. Pravila RESELLER načrta / VPS načrta
Stranka ima pravico do svojih lastnih pogodbenih razmerij na podlagi spletne prisotnosti, ki jo zagotavlja Hostico. V tem primeru stranka z naše perspektive ostaja primarni pogodbeni partner. Stranka je dolžna prenesti pogoje in določila, navedena v tem dokumentu, vsem tretjim osebam, s katerimi sodeluje, ter zagotoviti, da jih razumejo, sprejmejo in se jim podrejajo.
V primeru sprememb, ki jih je treba narediti pri strankah posrednika / imetnika VPS, so dolžni sodelovati. Na zahtevo nam morajo posredovati kontaktne podatke svojih strank. Hostico si pridržuje pravico, da neposredno zahteva pisno potrditev za kakršne koli spremembe, ki jih je treba narediti glede strank posrednika / imetnika VPS.
Preprodajalec / lastnik VPS je odgovoren za vsako kršitev pogojev in določil, ki jo izvedo njegovi lastni kupci. To vključuje tudi finančno odgovornost za škodo, povzročeno kot posledica teh kršitev.
Preprodajalec / lastnik VPS se strinja, da razbremeni Hostico vseh zahtevkov, ki lahko nastanejo s strani tretjih oseb in drugih pogodbenih partnerjev.
X. Politika vsebine
Storitve, ki jih ponuja Hostico, vam dajo svobodo nalaganja, izvajanja in izkoriščanja aplikacij tako za osebno kot tudi za komercialno rabo.
Uporaba različnih aplikacij prek storitev Hostico je podvržena Pogoji in določilom teh aplikacij.
Odgovornost stranke je identificirati svoje informacije in informacije, ki pripadajo drugim fizičnim osebam, pravnim osebam in drugim entitetam.
Upoštevanje in skladnost z avtorskimi pravicami, blagovnimi znamkami in drugimi vrstami intelektualne lastnine leži v odgovornosti stranke, zato se stranka zavezuje, da ne bo objavila vsebine, ki bi lahko kršila pravice tretjih oseb ali veljavne zakone.
Opreme in mreža Hostico se lahko uporabljajo le za zakonite namene.
Prenos, shranjevanje ali distribucija kakršnih koli informacij, podatkov ali materialov, ki kršijo veljavne pravne določbe ali ki neposredno ali posredno lahko olajšajo kršitev katerikoli pravne določbe, je prepovedana.
Pod nobenim pogojem in na noben način ne smejo biti storitve, ki jih ponuja Hostico, uporabljene za komunikacijo, sklicevanje ali usmerjanje k kateremu od naslednjih.
- materiali ali informativna vsebina, ki kršijo avtorske pravice, pravice do blagovne znamke, pravice intelektualne lastnine ali kakršnekoli druge pravice intelektualne lastnine, ki pripadajo tretjim osebam
- golota, pornografija, katerikoli slika ali besedilo s seksualno ali obceno vsebino, brez izpolnjevanja veljavnih pravnih pogojev
- otroška pornografija
- grožnje, zlorabe, nadlegovanje, obrekovalne izjave
- katerekoli slika ali besedilo, namenjeno spodbujanju ksenofobije;
- besedilo ali materiali nasilne narave
- obliegtvajoče, žaljivo, zaničevalno ali obrekovalno vsebino
- vsebina rasistične ali diskriminatorne narave
- vsebina, ki je zavajajoča, lažna, zmedena ali prevarantska
- vsebina, ki krši zasebnost tretje osebe ali njene pravice
- vulgarno, obsceno, neprimerno ali nepravno vsebino
- virusi, trojanski konji ali drugi podobni
- ukradena programska oprema ali programska oprema, ki cilja na tiste, ki kradejo programsko opremo ali se ukvarjajo s podobnimi dejavnostmi
Stranka se zavezuje, da bo na zahtevke Hostica v zvezi s pritožbami tretjih oseb glede vsebine spletne strani odgovorila v roku 5 dni od prejema obvestila po e-pošti. Hostico ni dolžan preverjati ali revidirati vsebine, ki jo objavijo stranke.
Hostico si pridržuje pravico, da po lastni presoji odstrani ali spremeni katero koli vsebino stranke, za katero je ugotovljeno, da krši te pogoje in določila, ob predhodnem obvestilu.
Hostico si pridržuje pravico, da suspenzira račun katerekoli stranke, ki krši te določbe, brez predhodnega obvestila.
V primeru, da stranka zbira/obdeluje osebne podatke, je njihova odgovornost zagotoviti, da je ta zbiranje/obdelava v skladu z veljavno zakonodajo.
XI. Politika uporabe
Ta politika je potrebna za zaščito kakovosti gostiteljskih storitev.
Želimo priti naproti zahtevam vseh naših strank s ponudbo kakovostnih storitev, kar je cilj, ki ga lahko dosežemo tudi s podporo strank.
Način, kako stranka uporablja storitve, ki jih nudi Hostico, je tesno povezan z dobro delovanje opreme in omrežja, zato je potrebno zagotoviti ustrezno okolje za zagotavljanje gostiteljskih možnosti.
Ne dovolite uporabo programov, ki tečejo neprekinjeno v ozadju.
Ne dovolite izvajanje skriptov prek cron-ov, nastavljenih na intervale manjše od 5 minut.
Ne dovolite uporabe skriptov CGI.
Naslednje dejavnosti so prepovedane:
- uporaba storitev Hostico za ustvarjanje ali prenos računalniških virusov, črvov, poplavljanje, pošiljanje neželene pošte ali sodelovanje v napadih zavrnitve storitve
- uporaba skript za proxy ali IRC, ali vrste kot so FormMail, PhpShell ali druge podobne, vključno s komercialnimi skripti, ki vsebujejo znane varnostne ranljivosti, klepetalnice, wap klepete; IRC Egg Drop botov, torrent sledenje itd., top strani, spletne igre (razen flash iger)
- zbiranju osebnih podatkov za nezakonite namene
- nepooblaščeni dostop do podatkov, sistemov ali omrežij (phishing, spoofing, proxy, hacking, sniffing itd.), vključno z vsakim poskusom raziskovanja, skeniranja ali testiranja ranljivosti sistema ali omrežja ali ustvarjanja varnostnih vrzeli brez dovoljenja lastnika omrežja ali sistema
- vsaka intervencija na storitvi, ki jo zagotavlja uporabniku, na strežniku ali omrežju, kot so: poštno bombardiranje, poplavljanje, namerni ukrepi za obremenitev sistema
- TCP-IP paketsko poneverjanje
- nalagati okužene, pokvarjene datoteke ali katerokoli drugo programsko opremo ali podobno aplikacijo, ki bi lahko škodovala tretjim osebam
- omejiti ali onemogočiti drugim uporabnikom uporabo storitev Hostico
- zbirati ali zbirati informacije ali elektronske naslove tretjih oseb brez njihovega soglasja
Katera koli poskus škodovanja strežnikom ali strankam je strogo prepovedan. Kakršna koli dejavnost, ki vpliva na pravilno delovanje strežnika, bo obravnavana kot zloraba in bo ocenjena kot poskus škodovanja drugim namestitvenim strankam.
Kateri koli skript, ki predstavlja potencialno varnostno tveganje ali lahko vpliva na zmogljivost strežnikov ali varnost omrežja, bo samodejno onemogočen ali odstranjen, brez predhodnega obvestila.
Hostico si pridržuje pravico, da hitro ukrepa za odstranitev, blokiranje ali ponastavitev dostopa do katere koli računa, aplikacije, dejavnosti ali informacij, ki lahko po svoji naravi vplivajo na delovanje ustrezne opreme omrežja Hostico ali lahko škodujejo pravicam tretjih oseb.
Pošta
Za dobro delovanje izmenjave elektronskih sporočil je treba upoštevati naslednje določbe stranke.
V skladu s pravnimi določbami je prepovedano izvajanje komercialnih komunikacij po elektronski pošti, razen če je prejemnik vnaprej izrecno izrazili soglasje za prejem takšnih komunikacij.
Email seznami / Novičnik
Se lahko izvajajo e-poštne sezname pod pogojem, da osebe dajo izrecno soglasje v tej zadevi, soglasje, ki ga mora operater seznama zabeležiti in ga ohraniti skozi celotno življenjsko dobo e-poštnega seznama.
Hostico zahteva, da vsaka e-pošta s komercialno vsebino ali kot del e-poštnega seznama vsebuje preproste in vidne možnosti "double opt in/double opt out".
Masovno pošiljanje e-poštnih sporočil povzroča porabo virov strežnika, ta akcija pa negativno vpliva na kakovost storitev, ki jih prejme stranka, zato imamo nekaj priporočil glede tega:
- pošiljanje naj se izvede zgodaj zjutraj (do 09:00) ali zvečer po 22:00
- pošiljanje naj bi bilo omejeno na nekaj deset e-pošt na minute
Neskladnost s temi priporočili lahko vodi do:
- zasičenost e-poštnega strežnika zaradi zelo visoke količine zahtev, kar včasih povzroči, da je e-poštni strežnik blokiran
- črnjenje IP naslovov, iz katerih se pošilja, na več seznamih neželene pošte, kar ima posledice za vse stranke, ki gostujejo aplikacije na zadevnem strežniku
- zelo nizka uvrstitev v smislu e-poštnih storitev, kot so Yahoo, Gmail itd.
- veliko zamudo pri prenosu e-pošte
- dostava na druge e-poštne strežnike morda ne bo mogoča
- ki vpliva na vse stranke, povezane z omrežjem, zaradi nepravilnega delovanja strežnikov.
Hostico ne omejuje števila e-poštnih sporočil, ki jih je mogoče poslati na uro, vendar spremlja SMTP promet in si pridržuje pravico do posredovanja, vključno z brisanjem poslanih sporočil in kontaktiranjem stranke v primeru, da menimo, da določena pošiljka ne ustreza obsegu v kupljenem paketu storitev ali škodi delovanju strežnika.
V primeru, da stranka poseduje seznam e-poštnih sporočil, priporočamo, da kontaktira Hostico za določitev dobrih praks pošiljanja ter uvrstitev v optimalen paket storitev zanj.
Meja za prilogo je 25MB. Največje število prejemnikov za sporočilo je 25.
Ne priporočamo / ne dovoljujemo pošiljanje z večjim številom prejemnikov CC/BCC, saj în primeru, da je ena sama naslov zmedena/nefunkcionalna, bo celotno sporočilo ostalo blokirano na strežniku.
Za preprečevanje morebitnih negativnih učinkov na delovanje storitev si Hostico pridržuje pravico, da kadar koli omeji nekatere parametre e-poštne storitve, ki jo nudi strankam.
Politika proti neželeni pošti
Pošiljanje nezaželjenih komercialnih sporočil (SPAM) za promocijo katere koli spletne strani, ki uporablja naše strežnike ali prek strežnikov tretjih oseb za promocijo katere koli spletne strani ali aplikacije, gostovane v omrežju Hostico, bo povzročilo prekinitev ali odpoved gostiteljevega računa brez predhodnega obvestila.
Hostico ne dovoljuje uporabe svojih storitev neposredno ali posredno za pošiljanje, prenos, obravnavo ali dostavo elektronskih sporočil:
- nezaželena (spam) v nasprotju z veljavnimi zakoni na tem področju
- na e-poštne naslove pridobljene z metodami obiranja
- na naslove, ki so nepopolni ali netočni
- ki ne ustrezajo najboljšim praksam v industriji
- do kupljenih, najetih ali izposojenih seznamov
- na seznamih, ki bodo povzročili veliko število pritožb zaradi SPAM-a
- na naslove, ki bodo privedli do IP, ki bo vključen na črne sezname
- ki uporabljajo ali vsebujejo ponarejene glave
- ki uporabljajo ali vsebujejo neobstoječe domenske nazive
- ki skrivajo ali poskušajo zapleteti odkrivanje izvorne točke prenosa
- ki uporabljajo druge zavajajoče metode naslavljanja
- ki uporablja ime domene tretje osebe brez njihovega soglasja
- poslano preko strežnika tretje osebe brez njihovega soglasja
- ki vsebujejo napačne ali zavajajoče informacije
Stranka se zavezuje, da bo v 5 dneh po prejemu obvestila odgovorila na zahteve Hostico v zvezi z pritožbami tretjih oseb glede njenega delovanja.
Hostico si pridržuje pravico, da kadar koli zahteva dokaze o soglasju, ki ga je naročnik dal operaterju seznama za pošiljanje sporočil.
Hostico si pridržuje pravico, da od operaterja seznama zahteva metode prijave/odjave, predstavljene naročnikom.
Hostico si pridržuje pravico, da suspendira delovanje računa, če te določbe niso spoštovane.
Pošiljanje / prejemanje e-pošte
Hostico ne more garantirati dostavo e-poštnih sporočil, poslanih iz naprav, povezanih z omrežjem Hostico, v prejetih sporočilih prejemnikov.
Hostico prav tako ne more garantirati dostave e-poštnih sporočil, ne glede na lokacijo pošiljatelja/prejemnika (znotraj/zunaj omrežja Hostico).
Pošiljanje in prejemanje e-pošte lahko vplivata več notranjih ali zunanjih dejavnikov, med katerimi naštevamo:
- poštni predali brez razpoložljivega prostora, ki ne morejo več prejemati sporočil
- IP naslov senderjev, vključeni v različne črne sezname, katerih povezava do ciljnega poštnega strežnika je blokirana
- okvare v zvezi z pošiljanjem/prejemanjem poštnih strežnikov
- okvare na notranji/zunanji ravni omrežja
- poštni strežniki z agresivnimi filtri za neželeno pošto
- vsebina e-pošte, ki jo strežnik pošiljatelja/prejemnika obravnava kot neželeno pošto
- priloge, ki presegajo velikostne omejitve, ki jih sprejema poštni strežnik pošiljatelja/prejemnika
- časovne zavrnitve e-poštnih sporočil zaradi politik sive liste
- itd.
Posvečena IP
Stanje dodeljenih dediciranih IP naslovov strankam se vnaprej preveri pred dejansko dodelitvijo.
Preverjanje vključuje, vendar ni omejeno na: stanje IP naslova v različnih črnih seznamih, njegov ugled itd.
Zato bo nadaljnja sprememba IP naslova mogoča le iz utemeljenih razlogov. Zahteva za spremembo IP naslova se lahko zavrne ali zaračuna v primeru, da so zaradi dejanj stranke prizadeti stanje in ugled IP naslova.
Sprememba dediciranega IP naslova bo vključevala enkratno takso v višini 10€
Storitve z vključenim namenskim IP-jem vključujejo en sam namenski IP, ki bo dodeljen vsem domenam, poddomenam in računom, ki bodo delovali pod to storitvijo. V primeru, da se želi ločiti nekatere domene, poddomene oziroma račune na druge namensko dodeljene IP-je, je potrebna ločena pridobitev le-teh.
Dodelitev IPv6 (kjer je to mogoče) se izvaja vzporedno z dodelitvijo IPv4, ker se ti med seboj ne izključujejo. Storitve bodo delovale hkrati na IPv4 oziroma IPv6. Na zahtevo stranke se lahko naslov IPv6 odstrani.
XII. Viri
Vsak deljeni gostovalni račun ima svoje vire, odvisno od vrste kupljenega paketa. Podrobni seznam teh virov si lahko ogledate na strani uporaba virov
Vsi računi so spremljani za spremljanje porabe njihovih virov.
Hostico si pridržuje pravico, da kontaktira stranko v zvezi z nadgradnjo obstoječega paketa ali z nasveti za izboljšanje zmogljivosti, če se kateri koli ali vsi viri obstoječega gostovalnega računa pogosto uporabljajo na maksimum.
Na skupnih gostiteljskih računih ni mogoče shranjevati datotek, ki presegajo velikost 500 MB, razen varnostne kopije računa.
Storitve Hostico se ne smejo uporabljati za avdio in video pretakanje, deljenje datotek, deljenje slik.
Prav tako je prepovedana uporaba naših strežnikov kot medija za shranjevanje (npr. filmi, mp3, slike, arhivi, programski paketi itd.)
Hostico si pridržuje pravico, da začasno ustavi aplikacije ali račune, katerih dejavnost ovira ali kakorkoli vpliva na pravilno delovanje strežnika, brez predhodnega obvestila.
Načrt Reseller omogoča brezplačno ustvarjanje/dodajanje do 10 gostiteljskih računov, vključno z lastnim računom resellerja. Stranke, ki želijo ustvariti/dodati večje število računov, imajo možnost nakupa višjih omejitev, kot so privzete.
V primeru VPS-ov, ki jih upravlja Hostico, je mogoče, da licenca nadzornega panela nameščena na VPS omejuje število računov in/ali domen, ki jih je mogoče ustvariti v okviru te licence. To omejitev je mogoče kadar koli spremeniti in/ali odstraniti z izvajanjem downgrade/upgrade na licenco, povezano z nadzornim panelom.
Prostor, ki ga ponujajo VPS paketi, predstavljajo skupno vrednost dodeljeno strežniku, vendar ne vrednost, ki jo bo stranka neposredno koristila za svoje podatke (datoteke spletnih strani, baze podatkov, e-pošta).
Od skupnega dodeljenega prostora bo del zaseden/upoštevani s sistemom operacij in morebitnim nadzornim panelom. Prostor, ki je neposredno na razpolago za podatke stranke, je tako manjši.
Del tega prostora mora biti prav tako vedno na voljo za možnost posodobitve sistema operacij in drugih aplikacij, nameščenih na njem.
Imetniki VPS-ov, ki jih upravlja Hostico, bodo samodejno obveščeni, ko se razpoložljivi viri na VPS-u začnejo približevati kritični ravni, da bodo lahko sprejeli potrebne ukrepe.
V primeru, da stranka ne sprejme nobenih ukrepov za povečanje razpoložljivega prostora za shranjevanje in le-ta pade pod vrednost 1%, oziroma 1GB, si Hostico pridržuje pravico, da suspendira delovanje VPS-a, da bi zaščitil pred poškodbami podatkov, ki so na njem.
Za predstavitev razširjenih zmogljivosti značilnosti ponujenih storitev se lahko v nekaterih primerih uporabijo besede, kot sta "Neomejeno" in/ali "Nekontirano" za opisovanje le-teh.
Te besede se nanašajo na zmožnost uporabe velike količine virov in ne na možnost neomejene uporabe teh virov, natančneje brez obstoja zgornje meje.
Te meje v okviru virov, ki jih je mogoče ustvariti oziroma dodati (elektronske poštne predale, poddomene, parkirane domene, domene za dopolnitev itd.), so določene pri številu (količina) 999.
Kar zadeva prag za mesečni promet, je ta določen s pasovno širino, dodeljeno pogodbeni storitvi, pri konstantni hitrosti XMb/s (pasovna širina/sekundo), ne da bi bilo mogoče preseči promet X*S/Mesečno (pasovna širina/sekundo * število sekund v mesecu).
Uporaba virov
Deljen VPS
V okviru VPS-jev z deljenimi viri je nenehna maksimalna uporaba le-teh prepovedana.
Hostico bo spremljal porabo virov in obvestil stranko v primerih, ko poraba preseže naslednje pragove:
- CPU 100% za obdobja daljša od 30 minut
Stranka bo imela možnost, da bodisi identificira in reši nastalo situacijo bodisi migrira na namenski VPS. Hostico si pridržuje pravico, da suspendera delovanje VPS, če njegovi procesi vplivajo na pravilno delovanje drugih VPS-ov na VPS vozlišču ali v primeru ignoriranja več obvestil, poslanih v tej zvezi.
Namenski VPS
Viri dodeljene za te vrste VPS-ov so 100 % namenske.
Uporaba le-teh je zato lahko opravljena na maksimalni ravni za daljša obdobja.
V določenih časovnih intervalih lahko Hostico izvede strojne ali programske spremembe na lastni infrastrukturi, da izboljša storitve. V tem kontekstu si Hostico pridržuje pravico, da od strank zahteva prehod na nove ponudbe ali razpoložljivo opremo. Glede na okoliščine lahko ta postopek vključuje posredovanje ponudbe, ki je čim bližje trenutni konfiguraciji in ceni, v okviru možnosti.
Če po ukrepih, ki jih je sprejela ekipa Hostico, ne prejmemo odgovora na poslane zahteve ali če stranka izrecno zavrne spremembo ponudbe, si pridržujemo pravico, da ponovno konfiguriramo ali migriramo storitev, pri čemer stranko vnaprej obvestimo o tej spremembi.
V primeru, da ponovne konfiguracije ali migracije storitve ni mogoče izvesti brez neposrednega sodelovanja stranke, si pridržujemo pravico, da prekinemo sodelovanje s pričelom od trenutnega datuma zapadlosti storitve.
XIII. Veljavnost
Ta dokument je veljaven za nedoločen čas.
Hostico si pridržuje pravico do spremembe tega dokumenta, zato so stranke pozvane, da ga redno pregledujejo.
Spremembe, ki so bile izvedene v tem dokumentu, so na voljo na naslovu: Posodobitve pogoji
V primeru večjih sprememb bodo stranke obveščene preko elektronske pošte.
Če imate dodatna vprašanja, nas prosimo kontaktirajte.
Zadnja posodobitev 02.04.2025
Ta dokument je neoficialen prevod. Pravni dokument je izvirnik v romunščini. V primeru neskladij bo prevladala romunska različica.