
Vsebina
I. Splošno
II. Upravljanje aplikacijo
III. Trajanje
IV. Spremembe delovanja, oziroma videz aplikacije/spleta
V. Stroški
VI. Pomoč / Podpora
VII. Razpoložljivost
VIII. Omejitev upravljanja
IX. Omejitev odgovornosti
X. Razvojne storitve
XI. Finančno
I. Splošno
Upravljanje aplikacij, ki so na voljo na strani za predstavitev storitev, bo potekalo v skladu s temi splošnimi pogoji.
II. Upravljanje Aplikacijami
Stranka se strinja, da prenese dostop do upravljavskih pravic na Hostico, ki bo edini imetnik teh pravic za čas trajanja storitve.
Priporočamo to prakso, da odpravimo možnost izvajanja nepravilnih konfiguracij, specifično namestitve/odstranitve/posodabljanja problematičnih razširitev/tem.
Extensions/teme/aplikacije bomo posodobili kmalu po tem, ko bo na voljo uradna posodobitev, razen za nujne posodobitve varnosti, ki bodo izvedene takoj, ko bodo na voljo, tudi čez dan, če bo to potrebno. Posodobitve razširitev, teme in aplikacije ne bodo potekale več kot dvakrat na mesec. Število posodobitev omejujemo za boljše grupiranje in oceno njihove združljivosti z drugimi komponentami, ki sestavljajo aplikacijo.
Trudili se bomo, da ne bi motili delovanja strani, tako da bomo vzdrževalna dela izvajali v izoliranih okoljih (staging ali kloni), ki bodo nato prenesena v produkcijsko okolje.
Ne moremo jamčiti za popolno odsotnost neprijetnih dogodkov. Posodobitev razširitev/tem, kupljenih s strani stranke in dostopnih samo njim, bo izvedena šele po tem, ko bodo ustrezne razširitve/teme zagotovljene.
III. Trajanje
Začetni proces optimizacije in zagotavljanja varnosti aplikacije se razlikuje med 5-15 delovnimi dnevi, od trenutka, ko ekipa xCMS prevzame aplikacijo/spletno mesto.
V tem obdobju je možno, da se stranka kontaktira za zagotavljanje informacij glede funkcionalnosti/oblikovanja aplikacije.
IV. Funkcionalne spremembe, oziroma videz aplikacije/spletnega mesta
Med optimizacijo in procesom varnosti je možno, da bo potrebno odstrani/izmenjati določene razširitve ali teme.
Ta potreba bo sporočena, odločitev pa bo pripadala stranki. Samoumevno je, da bo proces optimizacije in varnosti omejen z ohranitvijo določenih razširitev/tem.
V. Stroški
Začetna pristojbina, torej enkratni strošek za storitev, znaša 200 € med začetnim postopkom, kjer so vključeni vsi koraki storitve.
Mesečna naročnina za stranke, ki izberejo upravljanje in spremljanje aplikacije, je 25 €.
Prav tako, odvisno od delovanja aplikacije in njenih potreb, lahko priporočimo nakup dodatnih razširitev ali premium tem.
Vse stroške za pridobitev teh razširitev ali tem nosi stranka.
Razvojne storitve bodo zaračunane v okviru ur pomoči.
VI. Pomoč / Podpora
Zaradi različnih situacij, ki se lahko pojavijo in jih ne moremo predvideti ob upoštevanju množice tem in razširitev, ki se uporabljajo za vsako aplikacijo, bo podpora za upravljanje z njimi na voljo samo preko sistema za objekcijsko obravnavo in samo v urah od 08:00 do 16:00 od ponedeljka do petka.
Predpostavljamo, da ima oseba, ki zaproša za pomoč pri določenih vidikih aplikacije, osnovno znanje o tehnologiji, ki je povezana z aplikacijo in ponujenimi storitvami. Pridržujemo si pravico, da omejimo raven pomoči, ki jo nudimo v odsotnosti tega znanja.
Pomoč bo nudena na podlagi najboljših prizadevanj - nemogoče je biti seznanjen z vsemi razpoložljivimi razširitvami/temami, nezdružljivostmi, ranljivostmi in situacijami, ki jih lahko ustvari njihova namestitev.
Kot rezultat storitev, ki jih nudimo na strani xCMS, bomo odgovorili na naslednje zahteve glede upravljanja aplikacij v okviru omejitve 2 ur (neprenosljivih) na mesec:
- odkrivanje težav z razširitvijo/temo/programom
- optimizacije aplikacij (čas nalaganja, predpomnjenje itd.)
- konflikti razširitev/tem
- namestitev razširitve
Ne bomo nudili storitev za:
- oblikovanje/predočitev/oblika/blagovna znamka
- SEO optimizacija / svetovanje
- razvoj tem/razširitev
- integracija aplikacij tretjih strani (katere koli, ki niso bile narejene za uporabo na ustrezni platformi)
Če obstajajo nejasnosti glede razvrstitve potreb ali nujnosti, se lahko obrnete na ustrezni oddelek storitve za pojasnila.
VII. Razpoložljivost
Storitev je na voljo samo v okviru paketov gostovanja Hostico.
Sprejem spletnih strani v to storitev bo temeljil izključno na predstavljenih pogojih in določilih.
Pridržujemo si pravico, da zavrnemo katero koli spletno stran iz kakršnih koli razlogov, ki jih smatramo za upravičene.
VIII. Omejitev upravljanja
Upravljanje bo omejeno le na storitve in aplikacije, opisane oziroma vključene na xCMS strani.
Dodajanje/modificiranje/zamenjava besedila/projektov/sličic ali katere koli druge vsebine ter potrjevanje/registracija/odobritev uporabnikov, naročil, komentarjev ali katere koli druge storitve, oziroma vrste storitve te vrste ali podobne, ni vključeno v to storitev.
Uspeh optimizacije in varnostnih operacij je prav tako odvisen od stopnje prilagoditve, ki se uporablja v aplikaciji na ravni kode ali baze podatkov.
V primeru močno prilagojenih aplikacij si pridržujemo pravico, da izvajanje operacij kategoriziramo kot razvojne naloge.
IX. Omejitev odgovornosti
Stranka priznava, da ne prevzemamo odgovornosti za izvajanje kakršnih koli administrativnih operacij, oziroma namestitev/odstranitev/posodobitev razširitev/tem, prav tako pa tudi za nekatere nastavitve, ki jih na ravni aplikacije izvede stranka. Te operacije lahko prinesejo neželene spremembe v prikazu, funkcionalnosti, zmogljivosti in prav tako varnosti aplikacije. Priporočamo, da nas pred namestitvijo/odstranitvijo/spremembo/posodobitvijo razširitve/teme kontaktirate, da analiziramo stranske učinke. V primeru, da bo potrebno obnoviti prejšnje stanje aplikacije kot posledica sprememb, ki jih je izvedel uporabnik, si pridržujemo pravico, da to operacijo izvedemo le v okviru ur za podporo.
- Ne garantujemo določenega PageSpeed rezultata ali časa nalaganja - spletna stran bo optimizirana na najboljši možni način, ob upoštevanju aplikacije ter nameščenih/uporabljanih razširitev/tem.
- Ne jamčimo optimizacijo aplikacije za vse razpoložljive naprave; včasih lahko nameščene teme/podaljški vplivajo na delovanje in prikaz strani na določenih napravah.
- Ne moremo zagotoviti uspešne dokončane nadgradnje. Uspeh nadgradnje je odvisen od več dejavnikov, vključno z nivojem prilagoditve aplikacije in različico uporabljene aplikacije.
- Posodobitve med različicami z večjimi strukturalnimi ali funkcionalnimi razlikami iste komponente (aplikacija, razširitev, tema itd.) bodo predmet ločene analize stroškov in časa. Stranka bo obveščena o tem vidiku, nadaljnje nadaljevanje procesa pa bo pogojeno z njihovo sprejetjem in potrditvijo.
- Kar pa lahko zagotovimo, je, da če posodobitve ne bo mogoče uspešno dokončati, bomo obnovili izvirno različico strani. Vedno naredimo varnostne kopije pred izvedbo tega postopka.
- Ne moremo jamčiti vodotesne varnosti. Verjetno obstajajo neporočene ranljivosti, ki lahko privedejo do izkoriščanja aplikacij/spletnih mest. Uvedli bomo tako specifične kot tudi splošne varnostne ukrepe. Vendar pa bo vedno obstajala možnost kompromitacije aplikacije/spletnega mesta.
- Zaščita pred nekaterimi vrstami DDoS napadov se izvaja na ravni strežnika/omrežja.
- V primeru kompromitacije ne moremo zagotoviti obnove spletne strani. Pogosto napadalci poškodujejo stran nepopravljivo, edina rešitev pa je, da jo ponovno zgradimo. V teh primerih lahko le pomagamo pri obnovi čim več podatkov.
- Če stranka vztraja pri delu z določeno razširitvijo, temo, aplikacijo ali različico, ki jo predstavljamo kot problematično, stranka prevzema odgovornost za morebitne incidente s zmogljivostjo ali varnostjo, ki jih to povzroči.
- V nobenem primeru ne bomo odgovorni za kakršno koli škodo (vključno, vendar ne omejeno na izgubo podatkov ali dobička, neposredno ali posredno kot posledica prekinitve delovanja spletnega mesta/aplikacije), ki izhaja iz izvajanja predstavljenih operacij.
- Pridržujemo si pravico, da kadar koli med sodelovanjem prekinemo zagotavljanje te storitve, pri čemer se vračilo zneskov v tej situaciji izvrši v skladu s pogoji, predstavljenimi v finančnem razdelku tega dokumenta.
- Ne delamo s piratskimi razširitvami ali temami.
- V primeru izvajanja administrativnih operacij, ki neposredno ali posredno vplivajo na ukrepe, sprejete za varovanje in optimizacijo spletne strani/aplikacije, operacije, ki jih izvajajo zunanje osebe za Hostico, si pridržujemo pravico zahtevati nakup ur pomoči, da ponovno izvedemo vse analize glede uspešnosti/varnosti spletne strani.
- Varnost in zmogljivost aplikacije, ki deluje v skupnem okolju, sta neposredno povezana z varnostjo in porabo virov aplikacij, s katerimi sobiva. V teh situacijah sobivanja ne prevzemamo odgovornosti za varnost in zmogljivost aplikacije, zato priporočamo, da aplikacijo zaženete v namenskem izoliranem okolju.
- Ne prevzemamo odgovornosti v primeru ogrožanja aplikacije/spletne strani zaradi razširitve ali teme, za katero stranka ni zagotovila posodobljene različice v situacijah, ko ima le stranka dostop do prenosa nove različice. V tem primeru se situacija lahko reši bodisi z obnovitvijo čiste varnostne kopije, če ta obstaja, kar bo izvedeno brezplačno, bodisi z ponovno analizo in čiščenjem aplikacije, kar bo izvedeno za plačilo v okviru ur podpore.
X. Razvojne storitve
Sprememba ali pisanje kode ne glede na njihovo vrsto (HTML, CSS, JS, PHP, SQL itd.) se šteje za razvojno storitev in se bo zaračunala v okviru podpornih ur.
Hostico si pridržuje pravico, da zavrne razvojne zahteve.
Vmesnik spletne strani ni del naše odgovornosti - če namestitev/odstranitev razširitve poškoduje videz spletne strani, ali če sprememba teme povzroči okvaro, neprikazovanje ali nepravilno prikazovanje nekaterih elementov, reševanje teh situacij spada v kategorijo spletnega razvoja in se bo zaračunalo ustrezno.
Posodabljanje razširitev, tem, aplikacij, ki so bile spremenjene na ravni kode ali ravni podatkovne baze, spadajo v kategorijo razvojnih storitev v primerih, ko posodobitve ni mogoče izvesti brez potrebe po obnovitvi/spremembi/posodobitvi teh sprememb.
XI. Finance
General
- Cene, ki veljajo za to storitev, so prikazane ob oddaji naročila za paket gostovanja Hostico.
- Stroški namestitve so samostojni in ne vključujejo stroškov prvega mesečnega naročnine.
- Upravljane storitve gostovanja imajo začetno nastavitev, ki vključuje vse storitve xCMS
- Po tej namestitveni pristojbini bo naročnina plačana za obdobje, ki ustreza izbranemu gostovalnemu paketu.
- Če bodo storitve razvoja zagotovljene, bodo zaračunane ločeno za vsako nalogo znotraj podpornih ur
- Storitev se kupi z gostiteljskim paketom in se aktivira na ustrezni domeni ali aplikaciji.
- Storitve ni mogoče prenesti na drugo domeno ali aplikacijo, razen v primeru, ko gre le za spremembo imena domene, pri čemer upravljana aplikacija ohrani svoje stanje.
- V primeru spletnih strani/aplikacij, ki so močno okužene, si Hostico pridržuje pravico, da zahteva dezinfekcijsko obravnavo v okviru delovnega časa podpore.
- Vsaka ponovna naročnina na to storitev zaradi prekinitve zaradi spremembe ponudnika gostovanja, prenehanja uporabe storitve, neplačila ali katerega koli drugega razloga, ki ga Hostico šteje za veljavnega, bo zahtevala plačilo namestitvene takse
Vračila
Ta storitev ni zajeta z 30-dnevno garancijo vračila denarja.
Prvotni strošek nastavitve skupaj z naročnino za prvi mesec bo vračen le, če je zahteva za vračilo podana pred dejansko preveritvijo spletnega mesta/aplikacije.
Vračila bodo izvedena le za zneske, plačane vnaprej, in to le za celotne preostale mesece, ki so bili plačani.
Zadnjič posodobljeno: 03.07.2024