TutorialiTrgovinski

Ponovna aktivacija gostiteljskih paketov

V nadaljevanju bomo pregledali vse informacije oziroma postopek ponovne aktivacije paketov gostovanja iz računa stranke Hostico.

8
Poglede 1074Objavljeno na 20/03/2025po Mark Dohi

Vsak izmed nas se je soočil s situacijo, ko nismo uspeli izvesti plačila iz različnih razlogov, in naše storitve so bile suspendirane. Ponovna aktivacija v večini primerov pomeni stik s podporno ekipo, in če ti ne nudijo telefonske podpore ali klepeta v živo, je edina preostala rešitev e-pošta, ki lahko, odvisno od hitrosti ekipe, prinese hitrejšo ali pa ne.

V nadaljevanju bomo pregledali potrebne korake za reaktivacijo paketa gostovanja iz računa stranke Hostico.

Prva stvar, ki jo moramo storiti, je, da se prepričamo, da smo avtenticirani v pravilnem klientskem računu, kjer se nahaja suspendirana storitev.

Potem gremo na levo v razdelku „Storitve” in dostopamo do storitve, suspendirane v računu, ki jo želimo ponovno aktivirati.

servicii suspendate Hostico

Če smo pravilno dostopali do storitve, bodo vse možnosti v nadzorni plošči monochrome (zatemnjene), razen sekcije na vrhu strani.

Za začetek postopka ponovne aktivacije bomo kliknili na zelen gumb „Začasna reaktivacija”.

reactivare-servicii

Opomba: Če ponovna aktivacija paketa ni mogoča (iz različnih razlogov), obvestilo na vrhu strani ne bo prisotno in ponovna aktivacija ne bo mogoča.

Če je postopek potekal uspešno, nas bo pričakal potrditveni message, in po osvežitvi strani bodo vse funkcionalnosti paketa gostovanja spet aktivne.

Opomba:

  • Privzeto so gostiteljske storitve samodejno aktivne za obdobje 7 dni po datumu zapadlosti. Ponovna aktivacija paketa se lahko zahteva še za dodatnih 7 dni, kar znaša skupno obdobje odložitve 14 dni od datuma zapadlosti.
  • Reaktivacija storitev je mogoča le v razmaku 90 dni. Če ste zaprosili za prejšnjo reaktivacijo v zadnjih 90 dneh, reaktivacija ne bo mogoča niti za vas niti za operaterja Hostico.
  • V primeru storitev, ki so bile suspenderane iz drugih razlogov, kot je kršitev pogojev in določil Hostico, reaktivacija prek uporabniškega vmesnika ni mogoča.
  • Reaktivacija zaprtega gostovanja ni mogoča. Če ste imeli paket gostovanja, ki je bil izbrisan s strežnikov Hostico, bo treba bodisi oddati naročilo za novo storitev (če stare datoteke niso pomembne) bodisi kontaktirati podporo, da preverite, ali je možno obnoviti stare datoteke.
  • V primeru, da v zadnjih 90 dneh niste zahtevali ponovne aktivacije in gumb za ponovno aktivacijo ni prisoten, se boste morali obrniti na trgovski oddelek, da preverijo predstavljeno situacijo.

Podobni članki

Spreminjanje različice PHP v cPanelu na VPS gostiteljskih paketih preko MultiPHP ManagerjaTutoriali /cPanel

V tem članku bomo predstavili potrebne korake za spremembo različice PHP v računu cPanel z uporabo MultiPHP Manager.

46
po Sebastian Szlivka
Poglede 2273
Posodobljeno pred 1 letom
Objavljeno na 18/10/2017
Odblokiranje IP-naslova na strežnikih HosticoTutoriali /Dejstvo

V tem priročniku bodo predstavljeni potrebni koraki za odblokiranje IP-ja, ki je naveden v požarnem zidu na strežnikih Hostico.

32
po Mark Dohi
Poglede 1119
Posodobljeno pred 7 meseci
Objavljeno na 05/10/2020
Namestitev SSL certifikata v WordPressuTutoriali /WordPress

Nauči se, kako namestiti SSL certifikat v WordPressu, zagotovi avtomatsko preusmeritev na HTTPS in šifriranje prenesenih podatkov. Sledite preprostim korakom!

26
po Cătălin Adrian
Poglede 7122
Posodobljeno pred 10 meseci
Objavljeno na 28/02/2018
SSH nastavitve v WebuzoTutoriali /Webuzo

V tem priročniku se naučite, kako omejiti dostop SSH na strežniku Webuzo, tako da omogočite povezavo in konfigurirate potreben vrata.

20
po Alexandru Rogojan
Poglede 816
Posodobljeno pred 7 meseci
Objavljeno na 12/06/2018
Preklic gostiteljskih storitev.Tutoriali /Trgovinski

V tem priročniku prikazujemo postopek preklica gostovanja iz računa stranke Hostico.

20
po Mark Dohi
Poglede 368
Posodobljeno pred 1 letom
Objavljeno na 04/06/2018