Ponovna aktivacija gostiteljskih paketov
V nadaljevanju bomo pregledali vse informacije oziroma postopek ponovne aktivacije paketov gostovanja iz računa stranke Hostico.
Vsak izmed nas se je soočil s situacijo, ko nismo uspeli izvesti plačila iz različnih razlogov, in naše storitve so bile suspendirane. Ponovna aktivacija v večini primerov pomeni stik s podporno ekipo, in če ti ne nudijo telefonske podpore ali klepeta v živo, je edina preostala rešitev e-pošta, ki lahko, odvisno od hitrosti ekipe, prinese hitrejšo ali pa ne.
V nadaljevanju bomo pregledali potrebne korake za reaktivacijo paketa gostovanja iz računa stranke Hostico.
Prva stvar, ki jo moramo storiti, je, da se prepričamo, da smo avtenticirani v pravilnem klientskem računu, kjer se nahaja suspendirana storitev.
Potem gremo na levo v razdelku „Storitve” in dostopamo do storitve, suspendirane v računu, ki jo želimo ponovno aktivirati.

Če smo pravilno dostopali do storitve, bodo vse možnosti v nadzorni plošči monochrome (zatemnjene), razen sekcije na vrhu strani.
Za začetek postopka ponovne aktivacije bomo kliknili na zelen gumb „Začasna reaktivacija”.

Opomba: Če ponovna aktivacija paketa ni mogoča (iz različnih razlogov), obvestilo na vrhu strani ne bo prisotno in ponovna aktivacija ne bo mogoča.
Če je postopek potekal uspešno, nas bo pričakal potrditveni message, in po osvežitvi strani bodo vse funkcionalnosti paketa gostovanja spet aktivne.
Opomba:
- Privzeto so gostiteljske storitve samodejno aktivne za obdobje 7 dni po datumu zapadlosti. Ponovna aktivacija paketa se lahko zahteva še za dodatnih 7 dni, kar znaša skupno obdobje odložitve 14 dni od datuma zapadlosti.
- Reaktivacija storitev je mogoča le v razmaku 90 dni. Če ste zaprosili za prejšnjo reaktivacijo v zadnjih 90 dneh, reaktivacija ne bo mogoča niti za vas niti za operaterja Hostico.
- V primeru storitev, ki so bile suspenderane iz drugih razlogov, kot je kršitev pogojev in določil Hostico, reaktivacija prek uporabniškega vmesnika ni mogoča.
- Reaktivacija zaprtega gostovanja ni mogoča. Če ste imeli paket gostovanja, ki je bil izbrisan s strežnikov Hostico, bo treba bodisi oddati naročilo za novo storitev (če stare datoteke niso pomembne) bodisi kontaktirati podporo, da preverite, ali je možno obnoviti stare datoteke.
- V primeru, da v zadnjih 90 dneh niste zahtevali ponovne aktivacije in gumb za ponovno aktivacijo ni prisoten, se boste morali obrniti na trgovski oddelek, da preverijo predstavljeno situacijo.