Zavezanost kakovosti

Pogodba o ravni storitev (SLA) Zaveza o kakovosti za pakete spletnega gostovanja

Zaveza kakovosti SLA (Dogovor o ravni storitev)
Zaveza kakovosti SLA (Dogovor o ravni storitev)

Zaveza kakovosti, ponujena storitvam spletnega gostovanja

Ta zaveza kakovosti ali SLA (Sporazum o ravni storitev) se nanaša na celotno ponudbo storitev, ki jih ponuja Hostico.

Pod "dostopnostjo" razumemo letni odstotek, v katerem je spletna stran dostopna iz nevtralne lokacije preko HTTP.

Razpoložljivost meri Hostico's nadzorne sisteme.

Zagotavljamo uptime 99,9 % z namenom doseči 100 % za spletne strani vsakega stranke.

Če ta vrednost pade pod 99,9% času delovanja, bo izpad sorazmerno odškodnjen na naslednjem računu:

Dostopnost/Delež

  • 99.0% - 99.8% : 5%
  • 98.0% - 98.9% : 10%
  • 95.0% - 97.9% : 20%
  • 90.0% - 94.9% : 50%
  • 0.00% - 89.9% : 100%

 

Obdobje nedelovanja se izračuna na podlagi obračunskega cikla zadnjega plačanega proformnega računa z uporabo naslednje formule: [Število ur nedelovanja / (Plačani dnevi * 24)] * 100


V primeru strežnikov, kjer stranka prevzame odgovornost za upravljanje, se zaveza kakovosti nanaša samo na razpoložljivost omrežne povezljivosti opreme.

Hostico bo uporabil svoje tehnične, trgovinske in organizacijske metode za zagotavljanje funkcionalnih storitev 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Stranke priznavajo, da so storitve lahko začasno nedostopne ali neoperativne iz različnih razlogov, vključno s periodičnimi vzdrževalnimi postopki ali nadgradnjami ("Načrtovani vzdrževalni postopki"). Hostico bo stranke obvestil najmanj 48 ur pred izvajanjem vzdrževalnih postopkov, ki lahko trajajo dlje kot 15 minut, in bo uporabil vse tehnične in trgovinske načine, da minimizira te prekinitve, nedostopnosti ali neoperativnosti svojih strežnikov.

Računi strank ne bodo dodatno obremenjeni pod to kakovostno zavezo, če je kakršna koli napaka ali okvara spletne strani povzročena ali nastala zaradi:

  • okvare storitev zaradi vzrokov, ki niso pod nadzorom Hostica ali jih Hostico ne more predvideti
  • prekinitev telekomunikacijskih ali digitalnih prenosnih linij, napadi na omrežja, zasičenost omrežja ali druge napake
  • vojne, potresi, naravne nesreče - požar, virusi, hekerji, crackerji
  • nepravilno delovanje programske opreme, ki jo je zagotovil drug vir (brezplačni skripti, programska oprema za e-trgovino ali spletni plačilni procesorji)
  • DDoS, embarga, akcije oblasti.
  • napake strojne opreme
  • težave, povezane z DNS-om ali drugimi problemi, ki jih Hostico ne more nadzorovati
  • težave s dostopom strank prek FTP, POP, IMAP, SMTP, DNS, WEB 
  • programske okvare, ki jih povzročajo dejanja stranke / njenih zaposlenih ali drugih tretjih oseb, ki posredujejo pri njih
  • ukrepi ali opustitve stranke, njenih zaposlenih ali tretjih oseb, ki dostopajo do storitev, ki jih nudi Hostico in posredujejo pri njih, ne glede na to, ali imajo soglasje stranke ali ne


Kredit računov se izvaja v odstotkih, na podlagi ponavljajočih se stroškov, ki vključujejo popuste, uporabljene na naslednjih izdanih računih.