Nove funkcije, uvedene v okviru računa stranke Hostico.
Nove funkcije na voljo strankam Hostico, SMS obvestila, spremembe proform, overjanje e-pošte.

Lastnosti
Poleg študija, testiranja in občasne implementacije novih delovnih metod, optimizacije in zagotavljanja varnosti spletnih gostiteljskih storitev, ki jih ponujamo, iščemo tudi načine za izboljšanje odnosa z našimi strankami in olajšanje dela, ki ga morajo opraviti v odnosu z nami.
Zato smo v preteklem mesecu implementirali več novih funkcij v sistemu za obračun.
SMS
Na zahtevo številnih strank smo uvedli SMS obvestila. Aktivacija te možnosti je prostovoljna in jo je mogoče izvesti tako iz uporabniškega računa kot med ustvarjanjem uporabniškega računa. SMS obvestila bodo poslana ob: generaciji pro forme računa s sistemom in ne kot posledica oddaje naročila, pa tudi ob morebitni suspenziji gostiteljskega računa ne glede na razlog suspenzije (neplačilo, zloraba itd.).
SMS sporočila se bodo prikazovala kot poslana iz "Hostico", prosimo, ne odgovarjajte na ta SMS sporočila, saj ne bodo prišla nikamor, ker gre za enosmerni komunikacijski kanal.
Aktivacijo/deaktivacijo SMS obvestil lahko izvedete v Hostico uporabniškem računu v razdelku "Moji podatki" tako, da označite/ne označite polje ob možnosti SMS.
Avtentikacija e-pošte
Za poenostavitev avtentikacije v račun, ogled, plačilo in prenos računa, za katerega je bila prejeta obvestilo ali potrditev plačila, smo uvedli avtentikacijo neposredno iz prejetega e-poštnega sporočila. S klikom na številko proformne/fiskalne fakture boste samodejno prijavljeni v vaš Hostico uporabniški račun, in ustrezna faktura bo prikazana.
Kupci, ki so aktivirali 2FA (Dvofaktorska avtentikacija), se ne bodo mogli prijaviti na ta način, in predstavljena jim bo prijavna stran za uporabniški račun.
Povezave, povezane z računi, so veljavne 7 dni od prejema obvestila ali potrditve plačila. Po tem bo potrebno opraviti avtentikacijo z vnosom ustreznih podatkov za uporabniški račun (uporabniško ime in geslo).
Proforma sprememba
Stranke, ki želijo, lahko zdaj uredijo proforme račune, izdane za storitve, ki jih imajo aktivne. V primeru, da je želena zaračunavanje za storitev na drugačne podatke, na primer prehod iz podatkov fizične osebe na podatke pravne osebe ali obratno.
Urejanje je na voljo samo za proforme račune, davčni računi pa se ne morejo več urediti.
Možnost je na voljo v uporabniškem računu v razdelku "Finančno" s klikom na račun, ki ga je treba spremeniti.