Izvedite vse o xCMS rešitvah za gostovanje spletnih strani in storitvi Pago.
Najdite vse informacije o rešitvah za gostovanje xCMS, implementaciji plačilne storitve Pago ter novi spletni aplikaciji za podporo, ki jo je lansiral Hostico.

xCMS gostovanje - upravljano gostovanje
Kot ponudnik gostovalnih storitev je odgovornost Hostica, da ohranja delovanje ponujenih storitev (splet, pošta, ftp, dns itd.). Vendar pa pogosto zaradi potreb in zahtev strank naše sodelovanje presega te meje in vključuje tako izvajanje konfiguracij (namestitve/odstranitve/posodobitve) na ravni spletne aplikacije, ki jo uporablja stranka, kot tudi zagotavljanje različnih predlogov ali nasvetov glede uporabe, konfiguracije, optimizacije in zagotavljanja varnosti različnih aplikacij.
Zaradi te dnevne interakcije, ki jo imamo s strankami in implicitno z njihovimi aplikacijami, smo ugotovili, da velika večina le-teh ni optimiziranih/varnih, to pa so v bistvu glavne teme pogovorov z lastniki in uporabniki aplikacij/spletnih strani. Iz teh interakcij smo identificirali potrebo po storitvi, ki dopolnjuje storitve gostovanja in neposredno obravnava administrativne potrebe strank.
Zato smo se odločili, da uvedemo dodatno storitev gostovanja, ki bo zadovoljila to potrebo in prevzela nalogo upravljanja, varovanja in optimizacije aplikacije stranke.
Tako se bodo stranke, ki nimajo časa ali znanja za upravljanje aplikacije, lahko obrnile na naše storitve za ohranjanje aplikacije/spletne strani v dobrem delovnem stanju.
Zato bo od danes naprej storitev xCMS na voljo vsem strankam Hostico kot dodatna možnost, ki jo je mogoče dodati obstoječemu gostovanju ali tistemu, ki ga bodo naročili.
Storitve so trenutno na voljo samo za aplikacije WordPress, Woocommerce, Prestashop, OpenCart, Magento, Joomla, Virtuemart in Drupal, vendar se lahko seznam v prihodnosti spremeni, odvisno od ravni povpraševanja po eni ali drugi aplikaciji.
Cena storitve
Storitvena uprava ima začetno pristojbino za prevzem spletne strani, ki vključuje analizo celovitosti, varnosti in optimizacije vidikov strani/aplikacije. Po analizi bodo sprejeti potrebni ukrepi za zaščito in optimizacijo aplikacije/spletne strani. Da bi ohranili spletno stran znotraj optimalnih parametrov, se bo plačevala mesečna upravna pristojbina.
V primeru močno okužene strani je morda potrebno plačati dodatno pristojbino za čiščenje do 100,00 €.
Pristojbina za namestitev je samostojna in ne vključuje stroška prvega mesečnega naročila.
Delovni čas
Čeprav se ponuja kot dodatna storitev, bo trenutno deloval z zmanjšanim delovnim časom od 08:00 do 16:00 od ponedeljka do petka. Urnik se bo spremenil glede na raven povpraševanja po storitvi.
Da opredelimo izmenjavo podatkov glede te storitve, od danes je na voljo nov oddelek, in sicer xCMS.
Ta oddelek je trenutno na voljo le po telefonu in elektronski pošti na xcms@hostico.com.
Glede na obseg zahtevkov se lahko v prihodnje uvede kot možnost za sistem podpore prek klepeta.
Za več podrobnosti o storitvah, ki se ponujajo v upravljanem gostovanju, in pogojih, pod katerimi so ponujene, lahko dostopate do xCMS in pogojev xCMS.
Cene, predstavljene v tem besedilu, ne vključujejo DDV in se zaračunajo v RON po tečaju BNR na dan fakturiranja.
Plačilo
Pri Hostico se vedno trudimo uvesti storitve ali funkcionalnosti, ki podpirajo naše stranke. Na podlagi istega načela smo se odločili uvesti storitev, ki jo nudi Pago za plačevanje računov.
Povezava z vašim Hostico računom preko Pago se izvede z vnosom edinstvene ID številke stranke. Ta ID je na voljo v Hostico odjemalčevem računu, v razdelku, ki vključuje osebne podatke, prav tako pa na izdanih računih.
Tako lahko stranke, ki imajo Pago račun, zdaj plačujejo svoje Hostico račune preko njega.
Spletna podpora
Ker smo bili nezadovoljni z aplikacijo, ki se uporablja za spletno podporo Hostico, smo se odločili razviti svojo lastno aplikacijo za pomoč, ki je že bila implementirana.
Ta je zasnovana tako, da se osredotoča na trenutne potrebe, in ker gre za interni projekt, lahko kadar koli dodamo nove funkcionalnosti za izboljšanje nudene pomoči.
Med prednostmi uvajanja nove aplikacije so: krajši čas nalaganja spletne strani, večja odzivnost pri obvladovanju klepetov ter možnost nalaganja datotek tako s strani strank kot tudi s strani operaterjev Hostico.
Oddelki
Kot rezultat interne analize o olajšanju našega stika s kupci ter boljši organizaciji nalog, smo se odločili združiti Oddelek za informacije s Komercialnim oddelkom.
Omejeno število možnosti bo olajšalo izbiro kupca, kar bo povečalo hitrost, s katero se lahko obrnejo na nas.
Notranje so bile zahteve obeh oddelkov obravnavane z istega oddelka, in sicer s Komercialnim, zato ta združitev bolje poudarja notranjo organizacijo Hostica.
Možnosti za stik s Hostico ekipo so danes naslednje: