Prenos storitev med dvema računoma strank Hostico.
V tem priročniku bodo predstavljeni potrebni koraki za prenos storitve na drugega uporabnika Hostico.
Uvod
- V naslednjem članku bomo preučili vsako fazo postopka prenosa storitev iz enega računa stranke Hostico na drugega.
- Tutorial je razdeljen na dva dela: prvi del je za tistega, ki opušča storitev, in zadnji del je za tistega, ki prejema storitev.
Zahteve
- Aktivna storitev;
- Hostico račun stranke ustvarjen s strani novega upravičenca;
- Veljavni e-poštni naslovi;
Koraki prenosa
Po prijavi v račun stranke bomo izbrali oddelek Storitve. Če želite premakniti domeno, dostopite do Domen.
V odprtem oknu bomo dostopali do storitve, ki jo želimo prenesti.
Naslednji korak nas vodi v razdelek Dejanja, od koder bomo izbrali Preložitev storitve:
Za zagon prenosa storitve na drugega uporabnika bo potrebno, da novi upravičenec posreduje vašo uporabniško kodo. To kodo lahko pridobite na glavni strani računa Hostico takoj po prijavi.
Koda stranke se nahaja v Uporabnik -> Profil stranke.
Po izpolnitvi prostora z identifikacijsko številko prejemnika bo pritisnjen gumb Transfer. Na ta način bo začet prenos storitve.
Prejemnik storitev bo prejel e-pošto na e-poštni naslov v uporabniškem računu, v kateri se zahteva njihov soglasje za prenos. S klikom na Sprijaznite se s prenosom bo dejanje potrjeno.
Koraki prejemnika
Prejemnik bo prejel e-pošto na naslovu Hostico uporabniškega računa, v kateri bo zaprošen za sprejem prenosa.
S klikom na --Sprejmi prenos-- se bo operacija zaključila.
V tem trenutku je postopek prenosa storitve zaključen in prodajna ekipa Hostico bo prevzela zahtevo.
Če je storitev paket gostovanja, jo boste našli v razdelku Storitve, domena pa bo na voljo v razdelku Domen.
Na e-poštni naslov računa bo tudi poslano sporočilo, ki potrjuje uspešno dokončanje postopka.
Opomba
- Prenos storitev ni avtomatiziran postopek. Ko je postopek končan, bo operater prevzel vloženo zahtevo in ročno prenesel storitve iz enega uporabniškega računa na drugega.
- Prenos storitve ni mogoče izvesti, če je v uporabniškem računu ustvarjena predračun ali če storitev, ki jo želite prenesti, nima statusa Aktivno. Če želite prenesti to vrsto storitve, se obrnite na prodajno službo.
- V večini primerov, ko se prenaša domena, se podatki imetnika avtomatsko prenesejo; vendar pa se pri prenosu domene .ro podatki imetnika ne spremenijo samodejno ob preverjanju WHOIS na Rotld, postopek se lahko izvede za plačilo. Več podrobnosti o tem vidiku lahko najdete v članku sprememba imetnika.
- Kot rezultat prenosa storitve se vse pravice do uporabe prenesejo na novega lastnika, vključno s prevzemom plačila za prihodnje račune.
- Prenos se lahko izvede v 7 dneh od začetka zahteve, po kateri prenos poteče in ga je potrebno znova začeti.
- Da bi se izognili situacijam, v katerih se sistem obveščanja o prenosu storitev uporablja za spamm, se lahko povezave za prenos generirajo največ 4-krat.