Pogosto zastavljena vprašanjaTrgovinski

Ob pregledu WHOIS ROTLD se nekateri domene prikazujejo lastnika, medtem ko drugi ne. Kakšen je razlog?

Ugotovite, zakaj nekatera domena .ro prikazujejo podatke lastnika, medtem ko druge ne, odvisno od tipa lastnika in določil GDPR.

Poglede 669Posodobljeno 9 luniObjavljeno na 21/12/2018po Mark Dohi

Prikaz podatkov za domeno .ro je odvisen od vrste imetnika. Če je domena registrirana na pravno osebo, bodo vsi njeni podatki prikazani; v primeru fizičnih oseb pa so podatki skriti v skladu z Splošno uredbo o varstvu podatkov 2016/679 (GDPR).

Podobni članki

Kako lahko preverim, ali je domena na trgu na voljo?Pogosto zastavljena vprašanja /Trgovinski

Preveri hitro, ali je domena prosta ali registrirana preko uporabniškega vmesnika ali strani Domene. Izvejdite natančno stanje vaše najljubše domene!

4
po Mark Dohi
Poglede 2605
Posodobljeno pred 2 leti
Objavljeno na 20/09/2018
Na pro forma fakturi smo navedeni kot pravna oseba; zakaj smo navedeni kot posameznik na fiskalni fakturi?Pogosto zastavljena vprašanja /Trgovinski

Ugotovite, zakaj je izdana pro forma faktura za pravno osebo, medtem ko je fiskalna faktura za posameznika.

1
po Mark Dohi
Poglede 702
Posodobljeno pred 9 meseci
Objavljeno na 13/12/2018
Ali so moji osebni podatki, ki sem jih posredoval Hosticu, varni?Pogosto zastavljena vprašanja /Trgovinski

Vaši osebni podatki so varni pri Hostico, v skladu z zakonodajo v Romuniji in GDPR. Informacije se hranijo na varnih strežnikih, dostopnih le pooblaščenemu osebju.

1
po Mark Dohi
Poglede 216
Posodobljeno pred 2 leti
Objavljeno na 20/09/2018
Ali lahko plačam račun v imenu druge osebe ali podjetja?Pogosto zastavljena vprašanja /Trgovinski

Lahko plačaš račun v imenu druge osebe ali podjetja, vendar moraš upoštevati določene pogoje, da se izogneš težavam pri izdaji računa.

po Mark Dohi
Poglede 3505
Posodobljeno pred 11 meseci
Objavljeno na 13/12/2018
Oplačal sem s kartico podjetja. Zakaj račun ni bil pravilno izdan?Pogosto zastavljena vprašanja /Trgovinski

Fiskalni račun ni bil pravilno izdan, ker podatki v uporabniškem računu niso bili posodobljeni. Kontaktirajte trgovski oddelek za odpravo težave.

po Mark Dohi
Poglede 638
Posodobljeno pred 9 meseci
Objavljeno na 13/12/2018