TutorialiTrgovinski

Aktivacija fakturiranja pri podizvajalcih

Aktivacija fakturiranja za podkontakt v računu Hostico je preprosta. Sledite korakom za ustvarjanje podkontakta, dodelitev storitvi in konfiguracijo finančnih obvestil.

3
Poglede 887Posodobljeno 9 luniObjavljeno na 08/06/2022po Mark Dohi

Uvod

V tem članku bomo obravnavali postopek ustvarjanja podračuna in dodeljevanja le-tega storitvi v računu stranke Hostico za namene obračunavanja.

Zahteve

  • Veljavna podizvajalska pogodba
  • Aktivna storitev v Hostico uporabniškem računu

Koraki

Po prijavi v račun Hostico obiščite desno stran v razdelku Uporabnik.
Na odprti strani se pomaknite navzdol do razdelka Povezani kontakti, nato ustvarite podkontakt s klikom na gumb Nov kontakt.

contact-nou-cont

Opomba: Če so v računu Hostico stranke že veljavne podkontaktne osebe, lahko korake za ustvarjanje podkontaktne osebe izpustite

Izpolnite prikazana polja po potrebi (fizična ali pravna oseba), nato pa se posvetujte s sekcijo Korrespondenca in dovoljenja za dodatne nastavitve. Vneseni podatki morajo biti pravilni/resnični, sicer pogodba ne bo veljavna, kar bo privedlo do nemogočnosti dodelitve storitvi.

Pomembno! Za nastavitev obvestil o računih v razdelku Korespondenca označite polje Finance, ki bo samodejno odprlo dva dodatna potrditvena polja:

  • Izolirano - Finančna obvestila bodo poslana le za storitev, ki ji je bila dodeljena podizvajalska pogodba
  • Global - Finančne obvestila bodo poslana za vse storitve, ki jih ima račun

Potem ko zagotovite, da je podizvajalska pogodba pravilno konfigurirana, boste šli bodisi v razdelek Storitve (za gostiteljske pakete) bodisi v razdelek Domene.
Odprla se bo želeno storitev, po čemer boste v meniju dejanj na desni izbrali možnost Kontakt za obračunavanje
.

meniu-actiuni-subcontact

Opomba: Če ni dodeljena podizvajalska storitev, bo prikazana sporočilo "Onemogočeno"

Ob odprtju okna bo izbrani želeni stik, akcija pa bo potrjena s "Da" gumbom

confirmare-alocare-subcontact

Opomba: Če želite spremeniti podizvajalca, lahko izberete drug stik, po čemer potrdimo postopek.
V primerih, kjer želimo odstraniti stik iz storitve, bo izbrana možnost Ponastavi.

Opomba

  • Storitve, ki imajo obračun na enak datum zapadlosti, vendar imajo različne podizvajalce, bodo prejele posamezne račune za vsako storitev posebej
  • Po dodelitvi podizvajalca k storitvi se bo stanje spremenilo v "Čaka se", in ko bo podatke potrdil prodajni oddelek, se bo stanje spremenilo v "Aktivno"

Podobni članki

Ustvarjanje e-poštnega računa v cPaneluTutoriali /cPanel

cPanel omogoča ustvarjanje neomejenega števila e-poštnih računov, povezanih z gostišči domen. Ta priročnik bo razložil potrebne korake za ustvarjanje in dostop do e-poštnega računa.

22
po Cătălin Adrian
Poglede 3930
Posodobljeno pred 1 letom
Objavljeno na 28/06/2017
Dodajanje sekundarnega stika (podkontakt)Tutoriali /Trgovinski

Dodajte sekundarni kontakt v račun stranke Hostico z enostavnimi koraki. Prepričajte se, da imate obstoječ račun in aktivirajte potrebna pravice.

20
po Mark Dohi
Poglede 1643
Posodobljeno pred 10 meseci
Objavljeno na 08/07/2017
Preklic gostiteljskih storitev.Tutoriali /Trgovinski

V tem priročniku prikazujemo postopek preklica gostovanja iz računa stranke Hostico.

16
po Mark Dohi
Poglede 6735
Posodobljeno pred 11 meseci
Objavljeno na 04/06/2018
Sprememba predračunaTutoriali /Trgovinski

V tem priročniku so predstavljeni ukrepi, potrebni za spremembo podatkov neplačanega pro forma računa.

11
po Mark Dohi
Poglede 3807
Posodobljeno pred 1 letom
Objavljeno na 29/05/2019
Prenos domeneTutoriali /Trgovinski

V tem priročniku se boste naučili, kako oddati naročilo za prenos domene z drugega registrarja na Hostico.

8
po Mark Dohi
Poglede 3480
Posodobljeno pred 2 mesecema
Objavljeno na 28/10/2017