Aktivacija fakturiranja pri podizvajalcih
Aktivacija fakturiranja za podkontakt v računu Hostico je preprosta. Sledite korakom za ustvarjanje podkontakta, dodelitev storitvi in konfiguracijo finančnih obvestil.
Uvod
V tem članku bomo obravnavali postopek ustvarjanja podračuna in dodeljevanja le-tega storitvi v računu stranke Hostico za namene obračunavanja.
Zahteve
- Veljavna podizvajalska pogodba
- Aktivna storitev v Hostico uporabniškem računu
Koraki
Po prijavi v račun Hostico obiščite desno stran v razdelku Uporabnik.
Na odprti strani se pomaknite navzdol do razdelka Povezani kontakti, nato ustvarite podkontakt s klikom na gumb Nov kontakt.
Opomba: Če so v računu Hostico stranke že veljavne podkontaktne osebe, lahko korake za ustvarjanje podkontaktne osebe izpustite
Izpolnite prikazana polja po potrebi (fizična ali pravna oseba), nato pa se posvetujte s sekcijo Korrespondenca in dovoljenja za dodatne nastavitve. Vneseni podatki morajo biti pravilni/resnični, sicer pogodba ne bo veljavna, kar bo privedlo do nemogočnosti dodelitve storitvi.
Pomembno! Za nastavitev obvestil o računih v razdelku Korespondenca označite polje Finance, ki bo samodejno odprlo dva dodatna potrditvena polja:
- Izolirano - Finančna obvestila bodo poslana le za storitev, ki ji je bila dodeljena podizvajalska pogodba
- Global - Finančne obvestila bodo poslana za vse storitve, ki jih ima račun
Potem ko zagotovite, da je podizvajalska pogodba pravilno konfigurirana, boste šli bodisi v razdelek Storitve (za gostiteljske pakete) bodisi v razdelek Domene.
Odprla se bo želeno storitev, po čemer boste v meniju dejanj na desni izbrali možnost Kontakt za obračunavanje
.
Opomba: Če ni dodeljena podizvajalska storitev, bo prikazana sporočilo "Onemogočeno"
Ob odprtju okna bo izbrani želeni stik, akcija pa bo potrjena s "Da" gumbom
Opomba: Če želite spremeniti podizvajalca, lahko izberete drug stik, po čemer potrdimo postopek.
V primerih, kjer želimo odstraniti stik iz storitve, bo izbrana možnost Ponastavi.
Opomba
- Storitve, ki imajo obračun na enak datum zapadlosti, vendar imajo različne podizvajalce, bodo prejele posamezne račune za vsako storitev posebej
- Po dodelitvi podizvajalca k storitvi se bo stanje spremenilo v "Čaka se", in ko bo podatke potrdil prodajni oddelek, se bo stanje spremenilo v "Aktivno"