TutorialiWordPress

Woocommerce razširitev, ki je oblikovala WordPress CMS

Vtičnik tako velik kot platforma, WooCommerce je postal priljubljen način za razvoj spletne trgovine.

Poglede 365Posodobljeno 2 aniObjavljeno na 26/08/2022po Mark Dohi
Logo PrestaShop

Priljubljenost WordPressa je prinesla plaz razvijalcev, ki so obogatili funkcionalnost in vmesnik platforme z aplikacijami "plugin", da pokrijejo vse potrebe uporabnika. Trenutno obstaja WordPress plugin za vse, vendar je eden najpopularnejših in najbolje izvedenih WooCommerce.

WooCommerce je brezplačen vtičnik, ki ponuja možnost spletnega trgovanja na eleganten način, zgrajen je za popolno integracijo s WordPressom. Razvit leta 2011 s strani ekipe WooThemes, je imela platforma že v treh letih po svojem lansiranju več kot 380.000 spletnih mest v uporabi. Vtičnik je najpopularnejša rešitev za e-trgovino (trenutno WooCommerce drži več kot 30% spletnih trgovin), ponuja tako razvijalcem kot lastnikom trgovin popoln nadzor nad informacijami, pa tudi finančno fleksibilnost, integrira večino priljubljenih plačilnih modulov v varnem okolju, od PayPala do Stripa.

Kot vrhunska e-trgovinska platforma so pričakovanja uporabnikov po zagonu spletnega mesta na WooCommerce lahko povzeta na naslednji način:

1. Začnemo spletno stran
2. Potencialni strank analizira ponudbo in opravi nakup na podlagi predstavljenega
3. Stranka se v prihodnosti vrne za druge nakupe

Čeprav bo kakovost spletne strani preko WooCommerce imela jasne prednosti, ki jih prinaša uporabniški vmesnik in enostavnost navigacije, cilji, predstavljeni prej, niso preprosto dosegljivi. Zelo pomemben je naš splošni način izvajanja in odločitve, ki jih bomo sprejeli tako med razvojem kot tudi pozneje.

Vendar nam razvijalci WooCommerce priskočijo na pomoč, da olajšajo naše delo in povečajo naše možnosti za uspeh z zagotavljanjem več elementov, ki jih lahko uporabimo glede na naše potrebe:

PC Rocket
  • Napredna grafična prilagoditev
  • Več kot 500 uradnih razširitev
  • Številne profesionalne teme
  • Sistem ocenjevanja izdelkov
  • Nekoliko neomejeno število prikazanih izdelkov
  • Napreden filtriranje izdelkov

Eno je treba jasno povedati, ne glede na to, ali uporabljamo WooCommerce ali katerokoli drugo platformo, ki je na voljo na trgu, je varnost lahko najpomembnejši vidik, zato priporočamo, da imamo vzpostavljen niz minimalnih varnostnih ukrepov, da preprečimo, da bi zlonamerne osebe negativno vplivale na spletno stran:

  • Uvedba močne gesla - Večina spletnih strani je ranljivih zaradi slabo nastavljenega gesla. Za močno geslo je potrebno ustvariti geslo z več številskimi in alfanumeričnimi znaki.
  • Pravilne datotečne pravice - Datotečne pravice so serija pravil, na podlagi katerih deluje spletna stran. Napačna nastavitev lahko pusti spletno stran ranljivo za napade.
  • Uporaba piratskih/korrumpiranih tem - To lahko pripelje do zbiranja osebnih informacij brez soglasja uporabnika.

Z zagotavljanjem varnosti spletnih strani ne bomo le zmanjšali ranljivosti, temveč tudi strankam ponudili potrebno zaupanje za nadaljevanje brskanja po platformi, s čimer bomo implicitno povečali možnosti za prodajo ponujenih izdelkov ali storitev, ter ponudili več elementov, ki jih lahko uporabimo glede na potrebe.

Podobni članki

Optimizacija delovanja WordPress-a s rešitvami za predpomnjenjeTutoriali /WordPress

Optimizirajte delovanje vaše WordPress strani s predpomnilniškimi vtičniki, kot je WP Rocket. Odkrijte rešitve za predpomnjenje strani, integracijo CDN in izboljšanje hitrosti strani.

20
po Patrick Turner
Poglede 478
Objavljeno na 16/01/2025